חדשות בארץ

אמה של הילדה שנרצחה: "הלל שלי, יהא זכרך ברוך"

רינה אריאל, אמה של הלל-יפה שנרצחה הבוקר בשנתה: "אני אמא, קטונתי. רק מבקשת שכל אחד יתבונן בכאב"

אא

הלל-יפה אריאל הי"ד בת ה-13.5 נרצחה הבוקר (חמישי) בשנתה, בעת שמחבל חדר לביתה המשפחה, בשכונת החרסינה בקרית ארבע.

רינה אריאל, אמה של הנרצחת, אמרה לערוץ 7: "הבת שלי פשוט ישנה, שלווה, רגועה, היא היתה שמחה, בא מחבל במיטה שלה בתוך קרית ארבע, ורצח אותה.


"אני אמא, קטונתי, אני לא אומרת כלום, אני רק מבקשת שכל אחד יתבונן בכאב, אני מבקשת שכל אחד יבוא לנחם, לחזק, להגיד שקרית ארבע שלנו היא עדיין מקום שאפשר לחיות בו ולא למות בו", אמרה האם, והוסיפה "הלל, יהיה זכרך ברוך".

יעל קביליו, דודתה של הלל-יפה הי"ד, שוחחה אף היא עם ערוץ 7. "היום היה רצח של הילדה המדהימה בעולם. אנחנו באבל גדול. ערב קודם הילדה הופיעה בערב ריקוד, רקדה ושמחה. בבוקר היא ישנה יותר מאוחר, נכנס מחבל מתועב, רצח ילדה בשינה, בתוך ביתה. אנחנו כולם בצער נורא". הדודה הוסיפה כי אחייניתה היתה "ילדה זהב. חכמה עם מידות טובות, באה אחרי הרבה שנים של מאמץ ויזע".

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

הפיגוע האכזרי אירע הבוקר. המחבל, מוחמד טראירה, בן 17 מבני נעים, חדר לשכונת החרסינה בקרית ארבע. הוא הצליח להגיע עד חדר השינה ודקר את הלל-יפה בעודה ישנה. הילדה נפצעה אנושות ופונתה על ידי צוותי מד"א לבית החולים שערי צדק, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

חברי כיתת הכוננות של היישוב פרצו אל הבניין במטרה לעצור את המחבל, שנורה וחוסל. אביה של הנרצחת, צחי אריאל, הצליח להרוג את המחבל. במהלך ההשתלטות על המחבל, נפצע אחד מחברי כיתת הכוננות באורח בינוני עד קשה.

מהמשפחה נמסר כי מסע ההלוויה של הלל-יפה הי"ד יצא מבית המשפחה בקרית ארבע, ובשעה 18:00 תובא למנוחת עולמים בבית העלמין בחברון.

תגיות:פיגוע דקירהקריית ארבעהלל אריאל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה