חדשות בעולם

אכל במסעדה ונדהם לגלות בחשבון את הכינוי "שמן"

כשדילון ארנולד התיישב לאכול במסעדה האהובה עליו יחד עם חברים, הוא לא חלם כיצד יסתיים הערב שהחל כמהנה. בזמן קבלת התשלום, הבחין כי בשורה שבה אמור להופיע שמו, הופיע כינוי הגנאי "שמן". לאחר מכן התברר כי אחד העובדים חמד לו לצון, ועל הדרך בייש את ארנולד וחבריו. ארנולד בתגובה: "הרגשתי שהלב שלי פשוט צנח"

אא
דילון ארנולד בסך הכל תכנן להעביר עוד ערב במסעדה האהובה עליו, "אול סטאר", שברוד איילנד, יחד עם חבריו. בפועל, שום דבר לא הכין אותו לעוגמת הנפש שחווה במקום מאוחר יותר.
 
בסיום הארוחה, ארנולד, בן ה-24, קיבל את ספח האשראי, ונדהם לגלות כי במקום שבו אמור להופיע שמו, מופיע לא אחר מאשר כינוי הגנאי "שמן". הוא לא ידע את נפשו, וחש מושפל מן המעשה שנעשה בידי אחד מעובדי המסעדה, שחמד לו לצון על חשבונו. "חתמתי על הספח", סיפר ארנולד ל-CNN, "ולפתע הבחנתי בזה בפינה והרגשתי שהלב שלי פשוט צנח".
 
בתגובה לדברים, החליט ארנולד לפרסם את העוול שנגרם לו ברשת החברתית פייסבוק. הוא צילם את הקבלה, והעלה את תמונתה אל הדף שלו. מתחת לתמונה פרסם את הכיתוב: "נותן השירות זיהה אותי בתור 'שמן' ולאחר מכן לא הסכים להודות בכך", כתב. "הם איבדו אותי ואת החברים שלי כלקוחות". תגובות הגולשים הנזעמות לא איחרו לבוא.
הקבלה שקיבל דילון ובה מופיע התיאור ''שמן'' (צילום: מתוך הפייסבוק)הקבלה שקיבל דילון ובה מופיע התיאור ''שמן'' (צילום: מתוך הפייסבוק)

מאוחר יותר התברר, כי מי שעמד מאחורי עוגמת הנפש שנגרמה לארנולד הוא לא אחר מאשר בנו בן ה-18 של בעל המסעדה, שעבד במקום באותה העת. בתגובה, אביו, בעל המסעדה, מיהר להתנצל בפומבי, ואף הציע לו כפיצוי שובר למסעדה על סך 50 דולרים. "אנחנו מתנצלים מעומק הלב על החוויה השלילית שלך אתמול בלילה", כתב בעל המסעדה, טוני אמברוזיו, בתגובה לפוסט שפרסם ארנולד. "זה היה מאוד לא מקצועי בלשון המעטה. אנחנו לוקחים אחריות מלאה על מה שקרה ונרצה לפצות אותך".

בהמשך, מיהר לפטר את בנו, ואף התבטא וכתב לארנולד כי "זה לא מה שאני מלמד את הילדים שלי", הבהיר. "בין אם הם העובדים שלי או הילדים שלי, הם חייבים לשאת באחריות".

מאוחר יותר, פרסם גם הבן הפוגע הודעת התנצלות פומבית בפני ארנולד. "רציתי להתנצל על פעולותיי כלפי דילון אמש", כתב. "מה שעשיתי היה לא בוגר ופעלתי בלי לחשוב על ההשלכות. נהגתי בדרך חצופה, ילדותית ובלתי ראויה לחלוטין. לאור פעולותיי, פוטרתי מעבודתי ובצדק. אני מתנצל על התנהגותי ומקווה שתוכל לסלוח".

אולם ארנולד הפגוע חש כי אינו מעוניין לקבל את הפיצוי, ואינו מסוגל לבקר שוב במקום בשלב זה. "הם הציעו לי שובר אבל אני מעדיף לא ללכת לשם. זה פשוט כל כך מביך. אני לא רוצה לסגור את המסעדה או להשחית אותה או משהו כזה", הבהיר. "הצדק נעשה וזה מאחורינו".
תגיות:מסעדה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה