חדשות בארץ

מחריד: האם בקרוב יוקם בירושלים מרכז לשרפת גופות?

בימים אלה מנסים להקים בירושלים מרכז חדש, בו יתנהלו "טקסי שרפת גופות" לכל דורש, בניהולה של חברת 'עלי שלכת', הפועלת כיום כבר בעיר רעננה מזה זמן רב. סגן ראש העיר בתגובה: "מדובר בניסיון קנטרני להכניס לירושלים יוזמות פסולות הנוגדות את ערכי העם היהודי"

אא
הלם בירושלים: חברת 'עלי שלכת' הודיעה בכוונתה להקים בקרוב בירושלים מרכז שבו יתקיימו טקסי שרפת גופות. האמונה על היוזמה, כבר פועלת בעיר רעננה מזה זמן רב, ומבקשת להרחיב את פעילותה גם לבירה.

על פי הדיווחים באתר NRG, פעילות הארגון צפויה להתחיל בעוד כחודשיים ימים בלבד(!), זאת לאחר שייבחנו ויימצאו מועמדים מתאימים שיקימו בזכיינות את בית הלוויות, שבו יתקיימו כאמור גם שרפת גופות.

יצוין, כי מבחינה חוקית, מלבד אישור ניהול תקין, חברת 'עלי שלכת' אינה זקוקה לכל אישור מטעם עיריית ירושלים כדי להקים את המרכז. עם זאת, במידה ותבקש לקיים טקסים בבתי הקברות הפועלים כיום ברחבי העיר – היא תיאלץ לקבל את אישורי העירייה.

בינתיים, מעוררת הידיעה סערה בקרב שומעיה. חיים אפשטיין, נציג "בני תורה" וסגן ראש העיר התבטא ואמר כי "מדובר בצעד חמור וחסר תקדים. כולי תקווה כי השכל הישר יגבר לבסוף ו'חוקות הגויים' לא יחדרו לתוככי עיר הקודש ירושלים. אין בליבי ספק כי תושבי העיר, דתיים ושאינם, כאחד, ידחו את הרעיון הנואל על הסף ויאמרו לא באלף רבתי לרעיונות הזויים מן הסוג הזה".
עוד הוסיף, כי מבחינתו "מדובר בניסיון קנטרני של גופים ואישים שאינם חלק מהעיר ירושלים המנסים בכל דרך להכניס אליה יוזמות פסולות הנוגדות את ערכי העם היהודי וכי הוא וחבריו יעשו הכל על מנת לסכל את היוזמות הללו".
על המהלך הגיבו גם ראשי חברות הקדישא בעיר, שמביעות את התנגדותן הנחרצת למהלך, ומתכננות אף לפעול לסיכולו במידה ויידרשו לכך. לדבריהם, בימים הקרובים הם "יעקבו אחר תכניותיהם של האישים והגופים המסוכנים הללו ויטכסו עצה כיצד להיאבק בהם בכל האמצעים העומדים לרשותם".
תגיות:שריפת גופהירושליםגופות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה