חדשות יהדות

גם רב, וגם נינג’ה אמריקני? הכירו את עקיבא נוימן

הכירו את עקיבא נוימן - צעיר חרדי בן 25 המתגורר בניו יורק, שיתמודד על תואר 'גיבור הנינג'ה האמריקני' בתוכנית טלוויזיה מקומית. למרות גילו הצעיר, נוימן אף עבר את מבחני ההסמכה לרבנות, ועתיד לקבל את הסמיכה כבר בימים הקרובים ב"ה

אא

נעים מאוד: הכירו את עקיבא נוימן - צעיר חרדי בן 25 המתגורר בניו יורק, שיתמודד על תואר 'גיבור הנינג'ה האמריקני' בתוכנית טלוויזיה מקומית. אבל זה עוד לא הכל - למרות גילו הצעיר, נוימן אף עבר את מבחני ההסמכה לרבנות ועתיד לקבל את הסמיכה בימים הקרובים ב"ה. 

בראיון שנעשה עמו לסוכנות הידיעות JTA, סיפר נוימן כי לתוכנית הגיע בעקבות מודעה בה נתקל בחדר הכושר, ולמרות שהיו לו לבטים וחששות שמא יידחה בשל מראהו יוצא הדופן (בשל הציצית והכיפה עליהם לא הסכים לוותר) - לבסוף החליט לקחת את הסיכון, ולהציע את מועמדותו. "חשבתי לעצמי, מה יכול לקרות? במקרה הכי גרוע אני אקבל תשובה שלילית מהתוכנית. אז מה?", אמר. 

על פי הפרסומים, מדובר בתוכנית שתבחן את המתמודדים בתחרויות ספורטיביות שונות, אך לא קשות מדי. כאלה שמעודדות אחווה בין המשתתפים והמאמנים, לדברי נוימן. 

על השאלה מהי תחושתו על כך שהוא מייצג את הציבור החרדי בכללותו, התבטא ואמר כי "ישנה תחושה שיהודים חרדים, לא יכולים להתמודד בתוכניות של ספורט אתגרי, וזה לא תמיד נכון. אני בחרתי להצטלם לתוכנית עם ציצית וכיפה, דווקא כדי להדגיש את יהדותי. אני מקווה להפוך לסמל לאומי אמריקני, כיהודי שומר תורה ומצוות. עם זאת, זו אחריות גדולה מאוד לייצג ציבור שלם, וזה קצת מלחיץ אותי".

אז מה הוא עושה בשביל להירגע מהלחץ הזה? לפני התחלת הצילומים, הוא מקפיד לקרוא קריאת שמע ישראל, ולבקש מבורא עולם שיצליח את דרכו ויעזור לו לקדש שם שמיים, הן בחיים והן על הבמה. 
 

נוימן בצילומי לתוכנית נוימן בצילומי לתוכנית
עקיבא נוימן עם אשתו ובנו התינוק (צילום מסך יוטיוב)עקיבא נוימן עם אשתו ובנו התינוק (צילום מסך יוטיוב)
תגיות:חרדיםטלוויזיהרבנותארה"ב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה