חדשות יהדות

ירדו מהפסים: אפליקציה חדשה בגוגל מזמינה אתכם לשחק ב"מחנה אושוויץ"

אפליקציה חדשה שהושקה היום בגוגל פליי, מזמינה אתכם לשחק ב"מחנה אושוויץ מקוון". עד כה, זכתה האפליקציה לאלפי הורדות

אא
לא יאומן: בחנות היישומים "גוגל פליי" הושקה היום (ראשון) אפליקציה חדשה ואנטישמית, הניתנת להורדה במכשירי אנדרואיד. האפליקציה, ששמה בעברית הוא "מחנה אושוויץ מקוון" (או בשמה המקורי בספרדית: Campo di Auschwitz Online) פותחה בידי חברת Trinit.es הספרדית, והיא מזמינה את הגולשים "ליהנות מחוויה כמו של יהודים במחנה ריכוז".

בעמוד האפליקציה ב"גוגל פליי" נכתב: "שחק כיהודי במהפכה באושוויץ, שחקו עכשיו, התחברו עם חבריכם, ותיהנו ממשחקים בהם תוכלו להביס את הנאצים ולהשתחרר מהמחנה יחד עם חבריכם". בחברה נרשם עוד כי "אנחנו עובדים על שיפור השרתים, הגרפיקה והוספת מודלים חדשים של משחקים. אז שמרו על המשחק אצלכם במכשיר, אל תמחקו אותו, ותבדקו אותו מדי שבוע".

כמו כן, את המשחק מלווה מוזיקת רקע בסגנון פרטיזני, וכבר בתחילתו נראה אדם הבורח, ככל הנראה מעין יהודי הנמלט על נפשו מפני הנאצים. "המשחק הזה הוא פרודיה שנוצרה על ידי המפתחים. בכל מקרה, אנחנו בעד אלימות, והמטרה שלנו היא לשחק וליהנות", טענו מפתחיו של המשחק.

עד כה, בוצעו אלפי הורדות שלה, והממוצע הניתן לה בדירוג בידי הגולשים שכבר שיחקו בה עומד על 3.1 מתוך 5.

את האפליקציה הבעייתית חשף היום אתר הפורום למאבק באנטישמיות (CFCA), וזו התפרסמה גם בעיתון האיטלקי "הרפובליקה", שסיקר את הנושא. "בעמוד הראשי מופיעה גרפיקה מרושעת עם מגן דוד, ופסי רכבת שעוצרים מול מחנה, שמעליו מופיעות המילים - מחנה הריכוז אושוויץ", תואר בעיתון. "משני צדי הדלת הראשית נראים שני חיילי וורמאכט במדים אחידים, ולידם מופיע המסר המטריד: 'לחיות כמו יהודי אמתי במחנה הריכוז אושוויץ'".

לפי שעה, למרות היותה פוגענית אנטישמית ובעלת מסר בעייתי, לא ידוע כי החברה הסירה את האפליקציה. 
 
תגיות:אושוויץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה