חדשות בארץ

לא תאמינו מה התגלה בצילום רנטגן בגופה של תינוקת בת חצי שנה

בשבת האחרונה, בלעה תינוקת בת חצי שנה סיכת בטחון כשהיא פתוחה, לאחר שזו הוצמדה לספר התהילים שבעגלה שלה. אביה, שפעל בזריזות, פינה אותה לבית החולים, שם קיבלה טיפול מסור ויצאה בריאה ושלמה, ללא כל נזק

אא
ביישוב אדם הסמוך לירושלים, נוצרה בשבת האחרונה דרמה של ממש, לאחר שאלירז, תינוקת בת כחצי שנה, בלעה סיכת בטחון פתוחה.

המקרה אירע לאחר שאביה של אלירז, איתיאל, חזר מבית הכנסת והתיישב ליד ביתו הקטנה. אז הבחין כי היא משתנקת באופן מוזר. "פתאום שמעתי קול של השתנקות והיא התחילה להשתעל", סיפר לעיתון 'ישראל היום'. "לא הבנתי מה המקור לשיעול, שהיה שונה משיעול רגיל. התחלתי לחפש בתוך הפה שלה. פתאום הבת השנייה שלי, בת ה־7, שמה לב לשקיק עם ספר תהילים, שהיה מוצמד בסיכת ביטחון לעגלה. היא מיד שאלה איפה סיכת הביטחון, שחיברה אותו לדופן העגלה. חיפשנו אותה, וכשלא מצאנו הבנתי מה קרה ושזה לא טוב".

התברר, כי אלירז הקטנה, ששיחקה עם ספר התהילים שהיה מוצמד לעגלה שלה, שיחקה יחד איתו גם עם סיכת הביטחון שחוברה לשקיק של הספר, אותה בלעה לבסוף, כשהיא פתוחה.

בשלב זה, הבהיל איתיאל את ביתו לבית החולים הדסה הר הצופים, שם קיבלה טיפול מסור ומהיר מידי ד"ר אבי בן יעקב, מנהל המרכז מחלות אף, אוזן וגרון. "הצילום שנעשה לתינוקת הבהיר כי בגרונה נמצאת סיכת ביטחון פתוחה", תיאר ד"ר בן יעקב. "נכנסנו לחדר ניתוח והצלחנו לשלוף את הסיכה מבלי לבצע חתך ומבלי שייגרם נזק כלשהו לדרכי האוויר של התינוקת. בשל היותה של הסיכה פתוחה היא יכלה בהחלט לפצוע אותה. התינוקת הושארה להשגחה אצלנו לכמה שעות ושוחררה לביתה".

בחסדי השם, מצבה של התינוקת טוב, ואביה, איתיאל, נשאר אסיר תודה על הטיפול המצוין שהוענק לביתו, כך שלא נגרם לה כל נזק. "בזכות התושייה וההתארגנות המהירה לניתוח הם שלפו את הסיכה מבלי שהילדה שלי נפגעה. היה לנו נס גדול".

לסיום, ביקש להעביר מסר חשוב לכלל ההורים באשר הם, ביחס לנקיטת משנה זהירות עם ילדיהם. "שימו לב לכל מה שנמצא ליד התינוק שלכם, אם זה חפצים קטנים כמו חרוזים או משחקים מתפרקים".
תגיות:נסהשגחה פרטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה