חדשות בארץ

מרגש: תרם כיסא גלגלים משוכלל עבור ילדה נכה

אדם נדיב ששמע על ילדה נכה הסובלת ממחלה גנטית קשה, רכש עבורה כסא גלגלים משוכלל בשווי 28 אלף שקל

אא
ילדה נכה, הסובלת ממחלה קשה, הופתעה עד דמעות לקבל כיסא גלגלים חדש במתנה. כיסא הגלגלים, בשווי 28 אלף שקל, הוענק לה על ידי אדם רחום, שלא מכיר אותה אישית.

התורם, קרוב משפחה של חברי ההורים, שמע על מחלתה של הילדה. מדובר במחלה גנטית קשה, הגורמת לאיבוד שליטה על השרירים ולנכוּת בכל חלקי הגוף. הילדה זקוקה לכיסא גלגלים מיוחד, מאחר שבנוסף לנכות, שירי הצוואר שלה חלשים מאוד, והיא זקוקה גם לתמיכה בראש.

הוריה של הילדה ניסו לקבל סיוע מעמותות שונות לקניית הכיסא, אך בשל ההליך הבירוקרטי נאלצו לחכות זמן רב לשם כך. "תכננו בכלל לקנות כיסא משומש", סיפרו ההורים. "כסף לחדש ודאי שלא היה לנו".

ההורים התרגשו עד דמעות כאשר קיבלה ילדתם כיסא גלגלים משוכלל ומותאם. התורם הנדיב, שכאמור, לא מכיר את המשפחה, הגיע לביתם עם הכיסא החדש.

האיש, ששמע מחברו על המקרה, פנה לחברה המשווקת כיסאות גלגלים ורכש עבור הילדה כיסא. הכיסא שנרכש הוא ממונע רב-תכליתי בעל משענת ראש מתכווננת, רגליות מתרוממות, ידיות פריקות ומתכווננות ותמיכה מיוחדת לגב ולאגן – המותאם במיוחד לצורכי הילדה.

ההורים הנרגשים לא האמינו למראה עיניהם. "זו היתה התרגשות עצומה, לא האמנו שבזמן כה קצר יהיה לנו כיסא כזה, ועוד חדש", אמרו. התורם התרגש לא פחות. "לא פגשתי את הילדה לפני כן, לא ידעתי מי היא. זו היתה הפעם הראשונה שנפגשנו, והתרגשתי עד דמעות", סיפר.

הילדה המאושרת יצאה עם הוריה והתורם לנסיעת בכורה בכיסא החדש, כאשר בהדרגה למדה להפעיל בעצמה את הכיסא. "מזמן לא הרגשנו אושר כזה", הודו ההורים לתורם. "הילדה הזו היא אהבת חיינו, ואנו מאושרים לראות אותה עצמאית".
תגיות:נכהכיסא גלגלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה