חדשות בארץ

דיווח ברצועה: בכיר במערך המנהרות ערק לישראל

ברצועת עזה מדווחים כי בכיר במערך המנהרות של חמאס, בסאם מחמוד ברכה, ערק עם משפחתו לישראל, כשברשותו חומר יקר ערך

אא
בימים האחרונים הודיע הצלב האדום באופן רשמי למשפחתו של בסאם מחמוד ברכה, בכיר במערך המנהרות של חמאס, כי בנם ערק עם משפחתו לישראל. הדברים באים לאחר דיווחים שונים ברצועה, לפיהם ברכה הסגיר את עצמו, עם משפחתו, לישראל.

בסאם מחמוד ברכה הוא בנו של בכיר בארגון החמאס, והוא פעיל משמעותי במערך המנהרות.

על פי הדיווחים ברצועה, ברכה חצה את הגבול לישראל, יחד עם אשתו וילדיו, בתחילת החודש הנוכחי. ביום היעלמותו הוא הגיע לביתם של הוריה של אשתו ומסר שהוא יוצא לסידורים וישוב בערב. לאחר מכן יצא עם בני משפחתו לכיוון הגבול ושם הסגיר את עצמו עם הציוד לכוחות הביטחון.

הציוד שהעביר ברכה לכוחות הביטחון הוא משמעותי ביותר. מחשבו האישי כלל חומרים רבים ומפות סודיות המציגות, ככל הנראה, חלק משמעותי ממערך המנהרות של חמאס ברצועה.

כזכור, בחודשים האחרונים פעלה ישראל באופן נרחב בגבול הרצועה, בניסיון לחשוף מנהרות התקפיות של חמאס. בחודש האחרון הודיעה ישראל כי פעיל חמאס, המעורב בפרויקט המנהרות, נעצר על ידי ישראל.

הפעיל שנעצר הוא מחמוד עטאונה, בן 29 מג'בליה. תפיסתו הובילה בס"ד לחשיפתה של אחת המנהרות ההתקפיות של חמאס. עטאונה נעצר כשחצה את גדר הגבול לישראל, בדרכו לבצע פיגוע דקירה נגד חיילים או אזרחים. עטאונה נתפס בשטח ישראל כשברשותו שני סכינים. הוא הועבר לידי כוחות הביטחון, וסיפק, כאמור, ידע יקר ערך אודות פרויקט המנהרות של חמאס.
תגיות:רצועת עזהמנהרות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה