חדשות בארץ

אתם יכולים להציל את חייו של אדם בן הארבע

אדם זינדר הוא רק בן ארבע, אבל בשל מחלה נדירה עמה נולד, כבר הספיק לעבור היסטוריה רפואית שלא הייתה מביישת אדם מבוגר. כעת הוא נזקק להשתלה דחופה של כבד, אולם מיליון שקלים מפרידים בינו לבין הניתוח הדחוף ומציל החיים

אא
אדם הוא רק בן ארבע, אולם מרגע היוולדו כבר נמצא במאבק מתמיד להצלת חייו. מאז שנולד, עבר אינספור ניתוחים, והכל בשל בעיה אחת: אדם נולד עם מחלה נדירה, ששמה Biliary Atresia”", משמעותה היא שהוא חסר כיס מרה מלידה. משכך, הוא חסר את האיבר שמנקז את מיצי המרה החוצה מהכבד, ואלה מתרכזים בכבד וגורמים להרס של הרקמות.

"כבר לפני שהוא נולד, הרופאים ראו באולטרה-סאונד שאין לו כיס מרה, אך זה משהו שקורה לפעמים, ולא בהכרח מצביע על משהו חמור", מסבירה סבטה זינדר, אמו. "אך לאחר שהוא נולד, הרופאים כבר הבינו שהוא חולה במחלה נדירה וקשה. אדם עבר את הניתוח הראשון שלו כבר בגיל שישה שבועות. הניתוח הראשון נועד כדי לשנות את האנטומיה שלו כך שהמעיים יחוברו לכבד - ומיצי המרה ימצאו את דרכם החוצה מהכבד. הניתוח אכן עזר בהתחלה, אך זיהומים חוזרים בגופו גרמו לשלל סיבוכים לאחר מכן שכללו חום חוזר ודלקת בכבד", מתארת האם.

לדאבון הלב, לאחרונה חלה החמרה במצבו של אדם, ולפיכך נדרש להשתלת כבד דחופה להצלת חייו. לאחר בדיקות התאמה, נקבע כי מי שיוכל לתרום עבורו חלק מהכבד הוא אביו סרגיי, ובשל מורכבות הניתוח, הוחלט לבצעו בבלגיה.

הניתוח צפוי להתקיים בעוד כחודשיים, ולשם כך, זקוקה המשפחה לתרומה של לא פחות מ-1,420,000 שקלים, שצפויים לממן את עלות הניתוח, הטיפולים והשיקום לו יזדקק אדם הקטן לאחר מכן. עד כה, נאספו רק 420,000 ₪, מה שאומר שמיליון שקלים מפרידים בין אדם הקטן לניתוח להצלתו.

"השילוב של ההוצאות מהניתוח בבלגיה והעובדה שאביו של אדם הוא התורם של הכבד, גורם לנו הרבה הוצאות", מסבירה זינדר האם. "השיקום של אדם ייקח חמישה חודשים לפחות, ושיקום של התורם מהניתוח יארך 3 חודשים, ובכל הזמן הזה לא אוכל לעבוד כי אצטרך לטפל בשניהם. אני רוצה לתת לבן שלי את האופציה הכי טובה לחיות, אני חייבת לשלוח אותו למקום המוביל בעולם שמתמחה בזה, אני חייבת לתת לו את הסיכוי הכי טוב".

אם גם אתם רוצים לסייע בהצלת חייו של אדם הקטן, כך שבעזרת ה' וברחמי שמיים יזכה לעוד הרבה שנים טובות ומאושרות בחייו - תוכלו לתרום לו לפי הפרטים המפורסמים ברשתות החברתיות ולפרסם את הסיפור הלאה. כל סכום יעזור למשפחה.

וזכרו: "כל המקיים נפש אחת מישראל – כאילו קיים עולם ומלואו" (הרמב"ם, הלכות סנהדרין, פרק י"ב).
 
תגיות:הצלת חייםבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה