חדשות בארץ

עדן דדון שוחררה מבית החולים: "קיבלנו את עדן במתנה"

עדן דדון (16), שנפצעה קשה בפיגוע התופת באוטובוס קו 12 בירושלים, שוחררה מבית החולים לשיקום

אא

עדן דדון, פצועת הפיגוע באוטובוס קו 12, שוחררה אתמול (ראשון) מבית החולים 'הדסה עין כרם', כשהיא במצב רפואי טוב ותתחיל כעת בתהליך שיקום.

רחלי, אמה של עדן שנסעה עמה באוטובוס ונפגעה באורח קל, הודתה לצוות בית החולים. רחלי עברה עם בתה בין המחלקות בהן אושפזה, על מנת להודות לצוות הרפואי באופן אישי. "קיבלנו את עדן במתנה. מי היה מאמין לזה כשהיא רק הגיעה?", אמרה לרופאים. "התמדתם בסבלנות ותמיד היה לכם חשוב לעדכן אותנו במצבה. אני שמחה שהיום היא מתחילה תהליך של שיקום, ומקווה שגם את השלב הזה, תעבור טוב ושנראה אותה במהרה בבית".

ד"ר אייל חסידים, מהמחלקה לכירורגיה פלסטית בהדסה: "עדן בת ה-16 היא הפצועה שפונתה להדסה במצב הכי קשה מהפיגוע. היא הגיעה לפני 7 שבועות עם כוויות מורכבות בשטח נרחב, על פני הגפיים העליונות והתחתונות ואף בפנים".

ד"ר חסידים הוסיף: "היא הייתה מונשמת ומורדמת ביחידה לטיפול נמרץ. שם, במשך שבועות, טופלה על ידי הצוות במסירות עקב הפגיעות הקשות. עם המעבר למחלקה לכירורגיה פלסטית התמקדנו בטיפול בכוויות, בפיזיותרפיה ובריפוי בעיסוק כדי לרפא אותה ולהשיב לה תנועתיות חיונית. אנו בהחלט צופים לה ריפוי מוצלח לאחר תקופת השיקום. היא תוכל לעשות הכל בחייה, כל מה שתבחר ללא מגבלה".

ד"ר עקיבא נחשון, מהיחידה לטיפול נמרץ, פנה לעדן ואמר לה: "ליוויתי אותך מהרגע שמד"א פינו אותך ליחידת הטראומה, והיום את משתחררת במצב מצוין, בהחלמה מרשימה. עברת כאן הרבה, חלק גדול את בכלל לא זוכרת, ומעכשיו - עם הפנים קדימה".

תגיות:פיגועאוטובוס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה