חדשות יהדות

בזכות ההילולה: הנהג נרדם, האוטובוס התנגש, הנוסעים ניצלו בנס

במוצאי ל"ג בעומר: אוטובוס עמוס לעייפה בנוסעים, עשה דרכו מציון הרשב"י, חזרה לבני ברק. "ברמזור סמוך לעפולה, הנהג נרדם על ההגה והתנגשנו בעוצמה בסמיטריילר", נועה לוי, עובדת הידברות שנכחה על אוטובוס ה'נסים' - משחזרת

אא

"למרות שעברו כמה ימים מעת כתיבת שורות אלו, אני עדיין נרגשת ולא מאמינה שנס בסדר גודל שכזה, התרחש לנגד עיניי. אשמח אם תשתפו את סיפורי באתר, כחלק מרחשי ההודיה שאני חשה לקב"ה, על 'ניסיו שבכל יום עמנו': הילולת ר' שמעון בר יוחאי שחלה בל"ג בעומר, היא אירוע משמעותי ביותר בעבורי, וכמדי שנה - אני משתדלת להגיע לציון הרשב"י, כדי לחגוג, לשמוח ולהתפלל בהילולה, יחד עם כל עם ישראל. 

"גם השנה זכיתי להיות בחצר הרשב"י, וכשההילולה הסתיימה עליתי על אוטובוס של 'אגד', שעשה דרכו מהציון - בחזרה לבני ברק, אזור מגוריי. האוטובוס היה מלא עד אפס מקום, אבל לשמחתי מצאתי מקום ישיבה ונתתי לעצמי את המנוחה שכל כך נזקקתי לה. הכל זרם על מי מנוחות, עד לרגע שבו שמעתי צעקות. את מה שראיתי באותם רגעים לנגד עיניי - לא אשכח לעולם. 

"מסתבר שנהג האוטובוס נרדם על ההגה, והמשיך בנסיעה למרות שהרמזור בצומת שהגענו אליה - הורה אדום. בשנייה האחרונה הצליח נהג האוטובוס להבחין במשאית סמיטריילר שהגיעה מהכיוון הנגדי, וניסה לבלום את האוטובוס אך לא הצליח. התנגשנו בעוצמה במשאית, ואנחנו נהדפנו קדימה. 

"המשאית נשאה שתי מכולות, וכל החלק הקדמי של האוטובוס התרסק. רק בחסדי שמיים גדולים, אף אחד מאיתנו, נוסעי האוטובוס, לא ניזוק. אחרי שגילינו שכולם בריאים ושלמים, ירדנו מהאוטובוס והתחלנו לברך ולהודות לקב"ה על הנס הגלוי שעשה עמנו. חלק מהנוסעים המשיכו את שמחת ההילולה, ויצאו בריקודים, בשירות ותשבחות לכבוד בורא עולם ור' שמעון בר יוחאי. ואני? לא יכולתי שלא לתעד את הרגעים המרגשים האלה, תוך שאני מודה לקב"ה על הנס המופלא שזכיתי לו".

צפו בתיעוד המרגש שצילמה נעה לוי, דקות ספורות לאחר הנס:

תגיות:נס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה