חדשות בארץ

שיפור משמעותי במצבו של גיבור הפיגוע ב"שרונה מרקט"

מצבו של חגי קליין, שהתעמת עם המחבל בפיגוע הירי, השתפר מאוד וכעת הוא מוגדר קל

אא
במהלך חג השבועות חל שיפור ניכר במצבו של חגי קליין, שנפצע בפיגוע במתחם "שרונה" בתל אביב ביום רביעי האחרון.

קליין (32) התעמת עם המחבלים והשליך עליהם חפצים במטרה למנוע מהם להמשיך ולירות. הוא נמצא בהכרה מלאה, נושם עצמונית ומוגדר כעת במצב קל – כך נמסר מבית החולים איכילוב.

עוד נמסר, כי שיפור משמעותי חל גם במצבו של הפצוע אסף בר, ואף מצבו מוגדר כעת קל. במצלמת האבטחה שתיעדה את הפיגוע נראה המחבל יורה לעבר אסף. כתוצאה מהירי, נפל אסף על השולחן. המחבל חשב שהוא מת והמשיך הלאה.

מבית החולים איכילוב נמסר עוד, כי המחבל עבר לאשפוז באחת המחלקות הכירורגיות. מצבו מוגדר קל והוא צפוי לעבור לידי שירות הביטחון.

בתוך כך, בג"ץ אישר את קבורתה של אילנה נווה הי"ד (39), שנהרגה בפיגוע, ללא נתיחה. אישור בג"ץ בא לאחר דיון לילי, ובניגוד לעמדת המשטרה והפרקליטות.

דרישת המשטרה ופרקליטות נבעה מכך שבגופתה של אילנה לא נמצאו סימני פגיעה של קליעים. על כן טענו במשטרה ובפרקליטות, כי מותה לא נגרם מירי המחבלים, אלא כנראה מדום לב במהלך מנוסתה. לקביעת סיבת המוות יש משמעות כפולה: קביעה האם הנרצחת היא הן בכל הקשור לקביעה אם היא נפגעת טרור והן לצורך כתבי האישום נגד המחבלים.

עם אישורו של בג"ץ לקבורה ללא נתיחה, פרצו בני המשפחה בבכי של אושר. "אנו אסירי תודה על הרגישות, ועל כך שהסאגה נגמרה", מסרו.

בפיגוע הירי הקשה  במתחם "שרונה" בתל אביב נרצחו עידו בן ארי, בן 42 מרמת גן, אילנה נווה, בת 39 מתל אביב, מיכאל פייגה, בן 58 ממדרשת בן גוריון ומילה מישייב, בת 32 מראשון לציון.
תגיות:פיגוע ירימתחם שרונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה