חדשות בארץ

הותרו לפרסום שמות נרצחי הפיגוע במתחם שרונה

בפיגוע הקשה בתל אביב אמש נרצחו ארבעה יהודים. שמותיהם הותרו הבוקר לפרסום

אא
הבוקר (חמישי) הותר לפרסום כי הנרצחים בפיגוע הקשה במתחם "שרונה מרקט" בתל אביב הם: עדו בן ארי, בן 41 מרמת גן, אילנה נווה, בת 39, מתל אביב, מיכאל פייגה, בן 58, מרמת גן ומילה מישייב, בת 32, מראשון לציון. השם יקום דמם.
בן ארי ישב במסעדת בנדיקט יחד עם אשתו ושני ילדיו. הוא נהרג מהירי, ואשתו נפצעה באורח בינוני, ומאושפזת בבית החולים איכילוב.

שלושה אנשים נוספים נפצעו באורח קשה. במהלך הלילה נותחו וטופלו, ומצבם מוגדר כעת קל.

תגובתו של ראש עיריית תל אביב–יפו, רון חולדאי, לפיגוע הרצחני שאירע בעירו היתה מקוממת ביותר. הבוקר אמר חולדאי בגלי צה"ל כי "אנחנו המדינה היחידה בעולם, שבה עם אחר נמצא תחת כיבוש שלנו מבלי שיש להם זכויות אזרח".

חולדאי התייחס בסלחנות והבנה לגילויי השמחה ברחוב הפלסטיני. "אי אפשר להמשיך להחזיק אנשים במציאות בה אתה כובש אותם והם יגיעו למסקנה שהכל בסדר". עוד הוסיף ראש העיר והביע את דעתו ביחס להקמת מדינה פלסטינית: "אנחנו צריכים להראות לשכנינו שיש לנו כוונות אמת לחזור למציאות, למדינה היהודית יותר קטנה אך בעלת רוב יהודי מוצק", אמר.

בהתאם להערכת מצב ביטחונית שנערכה במשך הלילה עם ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל, הנחה מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף יואב פולי מרדכי, על מספר צעדים: הוקפאו 204 התרים של בני משפחות מחבלים של כניסות לישראל, 83,000 התרים נוספים של כניסה לישראל מעזה הוקפאו. כן הוקפאו כל ההקלות לתושבי עזה בכל הקשור לתפילות בהר הבית.
תגיות:פיגוע ירימתחם שרונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה