חדשות היום

מניו יורק באהבה: מצעד המוני למען ישראל

ביום ראשון הבא, צפויה השדרה החמישית במנהטן להיצבע בכחול לבן, לאחר שלמעלה מ-40 אלף צועדים יקיימו את מצעד התמיכה ה-52 בישראל, זאת בנוסף ליום שלם של אירועים שצפוי להתקיים, להפגנה של סולידריות בישראל

אא

בתחילת השבוע הבא, ביום ראשון, צפוי להתקיים בניו יורק "המצעד למען ישראל", שהינו מצעד התמיכה ה-52 בישראל.

המצעד, צפוי להתקיים בשדרה החמישית של העיר מנהטן, ובמהלכו צפויים להשתתף למעלה מ-40 אלף צועדים, וכן יתקיימו הופעות מוזיקליות שונות.

לרגל האירוע, צפויה השדרה החמישית אשר להיצבע בצבעי כחול לבן, וכבר ערב לפני כן יואר בניין ה"אימפייר סטייט בילדינג" המפורסם בצבעי דגל ישראל.

במצעד יצעדו למעלה מ-250 ארגונים שונים, ויתקיימו כאמור מופעים מוזיקליים רבים, ובהם להקות על גלגיליות, ליצנים, להטוטנים, רוכבי אופנוע ועוד. כמו כן, הערב יועבר בשידור חי על ידי רשת הטלוויזיה האמריקנית FOX, שצפויה לסקר אותו במלואו.

האירוע המיוחד, הוא יוזמה משותפת של ארגונים שונים, ובהם ארגון JCRC ניו יורק, הקונסוליה הכללית של ישראל בניו יורק וכן הפדרציה היהודית של ניו יורק (UJA), שנוסד לראשונה בשנת 1964.

"המצעד למען ישראל, הוא לא רק הפגנת התמיכה בישראל הגדולה ביותר בעולם, אלא גם האירוע השנתי הגדול ביותר של יהודי ניו יורק (וכנראה של יהדות התפוצות בכלל) שמונה כ-2 מיליון נפשות, והאירוע היחיד בניו יורק שמצליח לכנס תחתיו את כל הזרמים והפלגים ביהדות יחד", תיאר אריק גולדשטיין, מנכ"ל הפדרציה היהודית של ניו יורק, בראיון שקיים עם אתר בשבע."השנה אנחנו נרגשים במיוחד להציע ליהודי ניו יורק אפשרויות נוספות לחגוג ולהביע את אהבתם העמוקה למדינת ישראל", ציין.

בנוסף, השנה יתקיים לראשונה עוד טרם המצעד, יום שלם של אירועי סולידריות למען ישראל, במימון הפדרציה היהודית של ניו יורק ובשיתוף עם עמותת גשר והמועצה הישראלית-אמריקנית (IAC). במסגרת האירועים, יתקיים בשעות הערב גם פסטיבל על נהר ההדסון, בו צפויים לקחת חלק אלפי משתתפים נוספים.  

כמו כן, לאחר תום המצעד, מתוכנן להתקיים מופע גדול בסנטרל פארק שבמנהטן, בו ייקחו חלק אמנים ואישי ציבור שונים, ובהם זמרים חסידים, שגריר ישראל דני דנון, אנשי ממשל תומכי ישראל ועוד.

תגיות:ניו יורקתמיכה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה