חדשות היום

השחקן חן עזרא קידש שם שמיים ברגע הזכייה

קידוש ה' על המגרש: ברגעים המכוננים בהם זכה בגביע המדינה, בזכות השער האחרון שהבקיע - שחקן 'מכבי חיפה' חן עזרא העדיף להתייחד עם בוראו, לצעוק 'תודה' ולהגיד שמע ישראל, לעיניהם של רבבות צופים

אא
רבבות נשאו השבוע את עיניהם לעבר השחקן חן עזרא, שברגעי הזכייה ההיסטורית של קבוצתו, מכבי חיפה, בגביע המדינה - הניח את ידו על העיניים וצעק: 'שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד".

היות ומזה 18 שנה לא זכתה מכבי חיפה בגביע המדינה, בעבור השחקנים היה זה רגע מכונן למדי - אך במקום לשמוח יחד עם חברי הקבוצה על השער שהצליח להבקיע בדקה ה-35, ולהתייחד איתם - עזרא דווקא העדיף להתייחד עם בוראו, ואפילו לצעוק אליו 'תודה' מחרישת אוזניים בשידור חי, אל מול עשרות אלפי צופים, בבית ובמגרש. 

בראיון שנעשה עמו באחרונה, התבטא עזרא ואמר כי הוא אמנם לא מגדיר עצמו כאדם דתי - אך האמונה ושמירת השבת אצלו, הם במקום הראשון. "אני עושה שיעורי תורה אצלי בבית בכל יום שלישי, ומגיעים אליהם גם כמה שחקנים מהקבוצה. מי שמעביר את השיעורים זה אברך שהוא גם חבר טוב, שמלמד אותנו גמרא בכיף. למשחקים בשבת, אני מגיע ברגל. זה מאוד קשה לי עם העובדה שיש משחקים שמתקיימים בשבת, הלוואי וזה לא היה ככה. אבל זה המקצוע שלי, זה מה שאני יודע לעשות, זה מה שאני אוהב וזה הכישרון שקיבלתי מבורא עולם".


 
תגיות:כדורגלקידוש השם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה