חדשות היום

ירושלים: שריפה פרצה בשוק הסיטונאי בגבעת שאול

כוחות כיבוי והצלה הוזעקו היום בשעות הצהריים לשוק הסיטונאי בגבעת שאול, לאור שריפה שפרצה בו והחלה להתפשט. כתוצאה מכך, נחסם גם כביש 1 לתנועה. בחסדי ה', לא ידוע על נפגעים

אא

כוחות כיבוי והצלה של מכבי אש, הוזעקו היום (שני) בשעות הצהריים לשכונת גבעת שאול בעיר. הסיבה: שריפה שפרצה בשוק הסיטונאי הממוקם באזור.

בהמשך, החלה האש להתפשט בין גגות השוק העשויים אסבסט, מה שגרם לחששם של צוותי כיבוי האש, מפיזור אבק מזיק. עוד הוזעקו למקום, גם צוותי ניטור של כבאות והצלה מחוז ירושלים, וכן כוחות משטרה שחסמו את התנועה באזור, ואף חלק מן הכבישים באזור.

מאוחר יותר, נראה היה כי האש מתפשטת לכיוון אזור הבתים המזרחי שבשכונה, ואף בית הכנסת באזור פונה מאזרחים.

מהמשטרה נמסר בתגובה כי "בשלב זה ישנו נזק למספר מחסנים, לא ידוע על לכודים או נפגעים. כוחות משטרה סוגרים את זירת האירוע". לאחר מכן, נתבקשו דיירי השכונה הסמוכים לשריפה "לסגור את החלונות ולדווח מיד למוקד 100 של המשטרה על כל סיוע שנדרש. לוחמי האש פועלים בזירת השריפה, בשלב זה לא קיימת סכנה לבתים".

בעקבות השריפה, הודיעה המשטרה על סגירת הצירים הבאים: כביש 1 (ירושלים-ת"א) פתוח לשני הכיוונים. רחוב מגיני ירושלים לכיוון גינות סחרוב סגור לתנועת כלי רכב. הצירים המובילים לשוק הסיטונאי סגורים.

תגיות:ירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה