חדשות היום

נס רפואי בפלורידה: אחרי 21 שנות ’חושך’, העיוורת חזרה לראות

נס רפואי מדהים: אחרי 21 שנות "חושך", ובעקבות ניתוח שעברה בעמוד השדרה - ראייתה של העיוורת בת השבעים חזרה אליה. "התעוררתי בבוקר, הסתכלתי החוצה ופתאום ראיתי שמש זורחת בין העצים. זה היה מחזה מרהיב", אמרה

אא

רופאים אמריקאיים עדיין מנסים לפענח את הנס המדהים שהתרחש השבוע בבית חולים מקומי בפלורידה: מרי אן פרנקו, בת 70 שהתעוורה בשנת 1995 כתוצאה מתאונת דרכים, הגיעה אל בית החולים לאחר שעמוד השדרה שלה ניזוק בעקבות נפילה. היא הובהלה לניתוח ואף עברה אותו בהצלחה, אולם כשהתעוררה ממנו - קרה הנס הבלתי יאומן, והיא נוכחה לדעת שהיא שוב רואה כאחד האדם. 

במשך למעלה משני עשורים (!), לא היה למרי אן מושג אחד קלוש איך נראים שבעת נכדיה או כלביה. "בבוקר שלאחר הניתוח, התעוררתי והסתכלתי החוצה", מספרת פרנקו. "ופתאום ראיתי את השמש הזורחת בין העצים ואת קרניה היורדות למטה. זה היה מחזה מרהיב, ואני משוכנעת שזו פעולה של אלוקים. אין לי דרך אחרת להסביר את זה".

בראיון שנעשה עמה ברשתות החדשות המקומיות, הסבירה מרי אן כי לא די בכך שראייתה חזרה אליה, היא אף מסוגלת להבחין בין צבעים - כפי שהיה לפני שהתעוורה. "לכן זה נס כפול מבחינתי", אמרה תוך שהיא מתארת את צבעי העניבה של ד"ר ג'ון אספר, המנתח שלה. 

"בכל שנות עבודתי כמנתח, מעולם לא ראיתי או שמעתי על נס בסדר גודל שכזה", אמר ד"ר אספר. "העורק בעמוד השדרה של מרי אן נחסם לחלוטין בעקבות התאונה שעברה, ואספקת הדם לחלק במוח שאחראי על הראייה - נפגמה. התאוריה שלי היא שכשהזרמנו דם דרך אותו עורק, הוא פשוט השתחרר ואפשר זרימה מחודשת של דם אל אותו חלק". 

 

תגיות:עיוורוןנסארה"ב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה