חדשות היום

"בורא עולם נתן לי כוח להילחם במחבל"

כוכב טקס המשואות, הרצל ביטון: "אתם יכולים לקרוא לי גיבור, אבל אני הייתי שליח של בורא עולם, שנתן לי כוח להילחם במחבל"

אא

הרצל ביטון, נהג אוטובוס דן שנטרל מחבל תוך כדי נסיעה, כבש את הלבבות בטקס הדלקת המשואות בערב יום העצמאות.

מספר ימים לאחר הטקס, סיפר ביטון לעיתון מעריב על תחושותיו: "אני רוצה להודות לקדוש ברוך הוא, שנתן לי כוחות להילחם בבן עוולה ובכך להציל אותי ואת האנשים. עם ישראל ראה שדיברתי מהלב ומהנשמה. אני מרגיש שהייתי שליח מצווה", אמר.

"אתם יכולים לקרוא לי גיבור, אבל אני הייתי שליח של בורא עולם, שנתן לי כוח להילחם במחבל. כל הפרגון שאני מקבל זה לא דבר מובן מאליו. הגיבור האמיתי זה העם שלי, המדינה שלי", הוסיף.

"ראש הממשלה איבד אח יקר, שנסע להביא 150 איש, הוא גיבור. טרומפלדור הוא גיבור, מרים פרץ, שאיבדה את שני בניה, רונה רמון, מהם אני מקבל את הכוחות. האדם שתרם כליה, הוא ואישתו, הם הצדיקים האמתיים. הם הצילו אנשים שהם לא מכירים. אני, בכוחות שקיבלתי, חשבתי להציל נפשות רבות".

"אני חייב להגיד, מאז שיצאתי מבית החולים ועברתי את התהליך של השיקום – אני מקדש את ה’ ברבים, זו זכות גדולה. בורא עולם עשה איתי זכות גדולה, הזכות לקדש את השם ברבים זו זכות גדולה, זה כבוד גדול בשבילי", אמר ל'קול ברמה'.

הרצל שחזר את הפיגוע: "המחבל עלה יחד עם 4-5 סודנים, הם נכנסו, ואז הוא מחזיק 50 ש"ח ביד, אני מסתכל עליו, אני רואה שאין לו רב-קו. הוא הסתכל עליי במבט מאיים ולחץ עליי ועשה קול מוזר. 5 שניות כולם יורדים, והוא מתחיל לדקור, פתאום הרגשתי שחם לי בבית החזה, ראיתי סכין מלא דם. הוא עוזב אותי והולך לאישה ומנסה לדקור אותה.

"משכתי את המחבל אלי בחזרה, אני הזזתי את המחבל מצד לצד, הבאתי אותי אלי, הרמתי את ההנדברקס כדי שהוא יתגלגל עלי, שלא יפגע חס וחלילה באיזה אישה או ילד באוטובוס.

"אני בכלל לא הייתי אמור להיות באוטובוס הזה, זה הכל משמים. בורא עולם סובב הכול כדי שאני, שלמדתי קארטה, אהיה באוטובוס הזה – ואעצור את המחבל הזה".

תגיות:הרצל ביטון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה