חדשות בארץ

בפעם השנייה ביממה: צה"ל תקף 4 מטרות ברצועה

הסלמה בדרום: כלי טיס של חיל האוויר תקפו לפנות בוקר 4 יעדים של ארגון הטרור החמאס ברצועת עזה. פצצת מרגמה נוספת נורתה הלילה

אא

לאחר יממה מתוחה בדרום הארץ, תקף חיל האוויר לפנות בוקר (חמישי), ארבע מטרות של חמאס ברצועה.

יום מתוח עבר אתמול על דרום הארץ. מאז שעות הבוקר נורו חמש פצצות מרגמה לעבר כוחות צה"ל, שעסקו בפעילות מבצעית בקרבת גדר הגבול. כתגובה, ירה צה"ל פגזי טנקים על עמדותיהם הצבאיות של חמאס, ובשעות הערב תקף אווירית 5 מטרות ברצועת עזה.

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

במהלך הלילה נורתה פצצת מרגמה נוספת לעבר צה"ל, ובתגובה תקף חיל האוויר בשנית. מצה"ל נמסר כי ארבע מטרות, המהוות תשתית טרור של החמאס בצפון רצועת עזה, הותקפו. "צה"ל רואה בפעילות טרור בתווך התת קרקעי ומעליו, כהפרת ריבונותה של מדינת ישראל, ורואה בארגון הטרור חמאס כאחראי הבלעדי לפעולות טרור אלו. צה"ל ימשיך לפעול בנחישות וככל שיידרש, על מנת להשמיד את כל מערך המנהרות התת-קרקעי", נמסר בהודעתו של דובר צה"ל.

כוחות צה"ל פועלים באזור גדר הגבול, תוך מטרה לאתר מנהרות התקפיות, החודרות לשטח ישראל. נראה כי חמאס, החושש שהמנהרות יתגלו, מוכן להסלים את המצב בדרום הארץ. מדובר, למעשה, בפעם הראשונה מאז מבצע "צוק איתן" שארגון החמאס יורה בעצמו לעבר ישראל, לאחר הפסקת האש, שנאכפה בשנה וחצי האחרונות. 

תגיות:הסלמהדרוםעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה