חדשות בארץ

ראש הממשלה נפגש עם פוטין במוסקבה

ראש הממשלה, בנימין נתניהו נפגש עם נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין במוסקבה בכדי לדון בהמשך התיאום הביטחוני בין ישראל ורוסיה כדי למנוע אי הבנות בין צה"ל לכוחות הרוסיים בסוריה. נתניהו: "אנו פועלים למנוע העברת נשק מתקדם מאיראן ומסוריה לחיזבאללה ולמנוע הקמת חזית טרור נוספת מרמת הגולן"

אא

ראש הממשלה, בנימין נתניהו הגיע היום (ה') למוסקבה לפגישה את נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין. לביקור במוסקבה הצטרפו שר העלייה והקליטה ולירושלים ומורשת, ח"כ זאב אלקין, מפקד חיל האוויר, האלוף אמיר אשל, מ"מ ראש המל"ל, יעקב נגל, המזכיר הצבאי של ראש הממשלה, תא"ל אליעזר טולדנו, וראש לשכת ראש הממשלה, דוד שרן.

במהלך הפגישה דנו המנהיגים בהמשך התיאום למניעת אי הבנות בין צה"ל לכוחות הרוסיים בסוריה, בשיחות ההסדרה ברוסיה, ובמכירת אמל"ח רוסי מתקדם לאיראן ומניעת העברת אמל"ח מתקדם לחיזבאללה.

בפתח הפגישה בירך פוטין את נתניהו, ישראל ויהודי העולם לרגל חג הפסח, ונתניהו הודה לפוטין על הקשר הרציף ביניהם, והדגיש כי הגיע במטרה לחזק את התיאום הביטחוני בין ישראל ורוסיה: "אדוני הנשיא, תודה רבה לך. אני מעריך מאוד את האירוח הלבבי שלך, ואני מעריך מאוד את הקשר הרציף בינינו. אני באתי לכאן במטרה מרכזית אחת - לחזק את התיאום הביטחוני בינינו כדי למנוע תקלות, אי הבנות, התנגשויות מיותרות".

ראש הממשלה הדגיש כי העברת נשק מתקדם מאיראן ומסוריה לחיזבאללה והקמת חזית טרור נוספת מרמת הגולן אלו קווים אדומים עבור ישראל: "בפגישות הקודמות שלנו אני הצגתי בפניך את המדיניות הביטחונית שלנו בגבולנו הצפוני".

"לישראל יש קווים אדומים ברורים לצורכי הגנה עצמית. ראשית, אנחנו פועלים כמיטב יכולתנו למנוע העברת נשק מתקדם מאיראן ומסוריה לחיזבאללה בלבנון. שנית, אנחנו פועלים כדי למנוע הקמת חזית טרור נוספת נגדנו מרמת הגולן. אלה קווים אדומים, ואנחנו נמשיך לשמור עליהם".

נתניהו הדגיש כי רמת הגולן תישאר תחת ריבונות ישראלית: "באשר לרמת הגולן, אנחנו לא נחזור לימים שמהם ירו על יישובינו ועל ילדינו ממרומי הגולן. לכן, עם הסדר או בלי הסדר, רמת הגולן תישאר תחת ריבונות ישראלית".

תגיות:פוטיןרוסיהראש הממשלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה