חדשות בארץ

התקדמות בחקירת הפיגוע בירושלים

שבעה מפצועי הפיגוע עדיין מאושפזים בבתי החולים. אביה של עדן, שנפצעה באורח בינוני –קשה, בבקשה לעם ישראל: "אנא התפללו"

אא

התפתחות מסוימת חלה בחקירת פיגוע התופת שאירע בירושלים ביום שני השבוע - כך דווח אמש (שלישי) בערוץ 2. עם זאת, בשלב זה לא ניתן לפרט את ההתקדמות בחקירת הפיגוע, עקב צו איסור פרסום המוטל על כל פרטי החקירה.

בתוך כך, שבעה פצועים מהפיגוע באוטובוס בירושלים, עדיין מאושפזים בבתי החולים שערי צדק והדסה עין כרם בירושלים. בבית החולים שערי צדק מאושפזים שלושה מפצועי הפיגוע. אחד מהם נמצא במצב קשה מאוד, מונשם ומורדם ולא יציב בסכנת חיים. על פי החשד, הוא המחבל שהחזיק את מטען החבלה. בנוסף מטופלים שני פצועים במצב קל עד בינוני ויציב.

בבית החולים הדסה עין כרם מטופלים עוד ארבעה מפצועי הפיגוע. שלושה מהם במצב בינוני עד קשה, הם מונשמים ומורדמים ביחידה לטיפול נמרץ. פצוע נוסף במצב בינוני מאושפז במחלקה לכירורגיה פלסטית כשהוא בהכרה מלאה.

חיים לוי, אביה של עדן בת ה-15, שנפצעה באורח בינוני –קשה בזירת הפיגוע, סיפר לערוץ 7 על כך שניצלה מהפיגוע בסבארו, כשהייתה תינוקת כבת שנתיים. "היו לה שני ניסים בחייה. עדן היא צדקת גדולה, ילדה צנועה וענווה, ואני חושב שהניסים הם בגלל המצוות שהיא עושה", אמר האב.

"הפעם הראשונה שניצלה הייתה כשהייתה בת שנתיים או שלוש, היא הייתה בעגלה ורציתי לקנות לה פיצה במסעדת סבארו במרכז ירושלים אבל היה תור ארוך אז המשכתי לרדת ברחוב יפו ואחרי כמה צעדים שמעתי את הפיצוץ. הסתכלתי אחורה וראיתי עשן, נבהלתי מאוד והבנתי שאני והילדה ניצלנו בנס. אתמול התרחש הנס השני, אם המטען היה קצת יותר גדול, אז המצב יכול היה להראות אחרת. היא הייתה קרובה מאוד למפגע או למטען". עדן ישבה בסוף האוטובוס, סמוך מאוד למקום בו התפוצץ מטען החבלה.

האב המודאג מבקש מעם ישראל, "תתפללו לרפואת עדן בת רחל ולרפואת רחל בת סוליקה ולכל שאר פצועי הפיגוע בתוך שאר חולי עמו ישראל".

תגיות:פיגועמחבל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה