חדשות בארץ

ראש הממשלה: נגיב בעוצמה על כל ניסיון תקיפה של חמאס

ראש הממשלה, בנימין נתניהו התייחס לחשיפת מנהרת הטרור בדרום ואמר כי מדובר בפריצת דרך עולמית ביכולת לאתר מנהרות. נתניהו שלח מסר מאיים לחמאס: "ישראל תגיב בעוצמה על כל ניסיון של חמאס לתקוף את חייליה ולתקוף את אזרחיה"

אא

ראש הממשלה, בנימין נתניהו התייחס היום (ב') במסיבת עיתונאים לחשיפת מנהרת הטרור בדרום. ראש הממשלה ציין כי מדובר בפריצת דרך עולמית ביכולת לאתר מנהרות אודות להון עתק אשר ישראל משקיעה: "בימים האחרונים מדינת ישראל השיגה פריצת דרך עולמית ביכולת לאתר מנהרות".

נתניהו בירך את הרמטכ"ל וצמרת הביטחון תוך הדגשה כי המאבק נגד מנהרות הטרור טרם נגמר: "אני מברך את הרמטכ"ל, את צה"ל, את השב"כ, את אנשי המודיעין והטכנולוגיה על פריצת דרך ייחודית זאת".

"הממשלה משקיעה הון עתק בסיכול איום המנהרות. זה מאמץ מתמשך, זה לא נגמר בין לילה, אנחנו משקיעים בזה ונמשיך להשקיע בהתמדה ובנחישות".

בהמשך שיגר ראש הממשלה מסר מאיים לחמאס לפיו צה"ל יגיב בעוצמה על כל ניסיון תקיפה של חמאס נגד ישראל: "ישראל תגיב בעוצמה על כל ניסיון של החמאס לתקוף את חייליה ולתקוף את אזרחיה".

"אני בטוח שהחמאס מבין זאת היטב. אני רוצה לומר לתושבי עוטף עזה - צה"ל פועל כל הזמן מסביב לשעון כדי להבטיח את הביטחון שלכם וגם את שגרת חייכם".

(צילום: דובר משרד האוצר)(צילום: דובר משרד האוצר)

שר האוצר, משה כחלון התייחס אף הוא לחשיפת המנהרה: "אין מכשול או אתגר שהצבא המוסרי והטוב בעולם לא יכול להתמודד איתו. חיילי צה"ל ששומרים עלינו בגבול הרצועה חשפו בפעילות יזומה מנהרת מוות שארגוני הטרור ניסו לחפור בשטחנו".

כחלון הבטיח כי יקצה תקציבים עבור מערכת הביטחון כדי לדאוג לביטחון תושבי עוטף עזה: "הבטחתי בעבר ואני אומר היום שוב: כל זמן שאני שר אוצר, לא יחסרו משאבים להגנה על ביטחונם של תושבי העוטף. חיילי צה"ל שומרים עלינו יום יום, שעה שעה, כדי שנוכל לישון בשקט. תודה לכם ולכל בני המשפחות של כוחות הביטחון ושיהיה לכם חג כשר ושמח".

תגיות:ראש הממשלהמנהרות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה