חדשות בעולם

מרגש: בן ארבע הציל את חיי אמו

האם לימדה את בנה להשתמש בטלפון, וזה השתלם: בן הארבע הזמין אמבולנס לבד, והציל את חייה

אא

כשזה מגיע לטלפונים, כולנו היינו מעדיפים שהילדים שלנו יבינו בזה כמה שפחות, אך לא כשמדובר בדברים קריטיים שיכולים להציל חיים. זה בדיוק מה שעבר בראשה של מיסטי ווהן - תושבת הודו בשנות השלושים לחייה, כשהחליטה ללמד את בנה בן הארבע, קמדן, כיצד לתפעל את הטלפון הסלולרי שלה. 

השבוע, השיעור הזה השתלם לה: כתוצאה משפעת בה לקתה, עלה חום גופה של מיסטי בצורה דרסטית, והיא סבלה מפרכוסים ועוויות - עד שאיבדה את הכרתה. קמדן הקטן, שהיה נוכח בחדר שבו שהתה אמו - היה עד למתרחש, והבין שדבר מה אינו כשורה. 

ומה הדבר הראשון שעשה? ניחשתם נכון. 

קרדיט צילום: שאטרסטוקקרדיט צילום: שאטרסטוק

 

קמדן נטל את מכשיר הטלפון הסלולרי, החליק את אצבעותיו על המסך לפתיחת הנעילה וכמו גדול - הצליח לאתר את אביו באנשי הקשר, וחייג את מספרו. "תחזור הביתה מהר. אמא לא מתעוררת", התלונן הפעוט באוזני אביו, כשענה לו. עד מהרה הבין האב שמשהו לא טוב מתחולל בביתו, ומיהר לחזור הביתה. 

כשהגיע לביתו נוכח האב לדעת שדברי בנו היו אמת, והוא פנה להזעיק את האמבולנס. האם פונתה לבית החולים, ומסתבר שהגיעה בדיוק בזמן. הרופאים אמרו להם שאם הייתה מגיעה שעתיים אחרי, היה זה כבר מאוחר להציל את חייה. "אם הילד לא היה מתקשר אליך, אשתך יכלה לסבול מפגיעה מוחית בלתי הפיכה, היות והיא סבלה מפרכוסים חמורים שבמקרים מסוימים מסתיימים אף במוות", אמרו לאב המודאג. 

תגיות:נס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה