חדשות בעולם

היועצת החדשה של סנדרס נגד נתניהו: "אידיוט, רוצח המונים"

ברני סנדרס, המועמד הדמוקרטי, מינה את סימון צימרמן ליועצתו לענייני יהודים. בעבר פרסמה צימרמן פוסטים חריפים, בהם הגדירה את נתניהו "יהיר, ציניקן ומניפולטיבי"

אא

שבוע לאחר שהמועמד הדמוקרטי התבטא באמרו כי "ישראל הרגה במהלך מבצע צוק איתן 10,000 פלסטינים חפים מפשע בעזה", הוא מינה את סימון צימרמן לתפקיד "היועצת לענייני יהודים".

צימרמן, היועצת החדשה של המועמד הדמוקרטי, פרסמה בשנים האחרונות ברשת הפייסבוק פוסטים קשים אודות ראש הממשלה. בפוסט שפרסמה אשתקד, הציגה את ראש הממשלה כמנהיג ש"תמך" ברצח 2,000 איש במהלך מבצע "צוק איתן", וכינתה אותו "יהיר, מטעה, ציניקן, אידיוט מניפולטיבי וחמור גרם". לאחר מספר ימים, עידנה צימרמן את הפוסט. את המילה "אידיוט מניפולטיבי" החליפה ב"פוליטיקאי מניפולטיבי".

ברני סנדרס (צילום: shutterstock)ברני סנדרס (צילום: shutterstock)

בשפה בוטה ביותר גינתה צימרמן את נתניהו שהוא מתעקש על כך שהוא מייצג את היהודים בעולם, מרחיק את ישראל מהקהילה הבינלאומית ואף ניסה לטרפד את הסכם הגרעין עם איראן. "נתניהו לא מייצג אותי כיהודייה, כאמריקנית וכאדם חושב", כתבה צימרמן.

בפוסט אחר כינתה את נתניהו "רוצח המונים, אפשרת רצח של 2,000 אנשים בקיץ", לצד קללה. כעבור כמה שעות שינתה את הקללות, וכתבה "תתבייש לך".

בתקופת לימודיה באוניברסיטת "ברקלי", עסקה צימרמן בפעילות פוליטית נגד מדינת ישראל. היא קראה לארגון הסטודנטים היהודים "הלל אנטרנשיונל" לתמוך בתנועת החרם BDS. כמו כן, עסקה בקידום מחזה, "רחוב המרטירים", שהעלילה שלו משווה בין מתנחל יהודי לבין צעיר שמכין פצצות עבור חמאס.

לפני שנתיים סיפרה על כך ש"קמפיין החרם נגד חברות ישראליות ב-2010, הסיפורים ששמעתי מסטודנטים פלסטינים מאפילים על רבים מהזכרונות שלי".

תגיות:ברני סנדרס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה