מעניין

בזכות חלום על סוכריות: איך הפכה אם חסרת בית למיליונרית?

שרה לואיז בריאן, אם חד הורית מבריטניה, שנזרקה מדירתה לאחר שלא עמדה בתשלומי שכר הדירה, הפכה תוך זמן קצר למיליונרית. הסיבה: חלום שחלמה על שמלה מסוכריות

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

במשך תקופה ארוכה, חיה שרה לואיז בריאן, 27, אם חד הורית מבריטניה, מהיד אל הפה. בשלב כלשהו, בריאן, קוסמטיקאית במקצועה, אף נזרקה מדירתה, יחד עם שני ילדיה, לאחר שהתקשתה לעמוד בדמי השכירות החודשיים בפרבר ברמינגהם שבו התגוררה המשפחה.

בצר לה, עברה בריאן יחד עם ילדיה להתגורר זמנית אצל חברים. באחד הלילות, כששכבה לישון, שעה שהיא נמצאת בשלב שבין ערות לשינה, צצה במוחה של האם תמונה מסקרנת, של שמלה עשוית סוכריות צבעוניות בטעמי פירות, של המותג "סקיטלס".

בריאן, הבינה מיד שמדובר ברעיון מקורי במיוחד, זינקה ממיטתה, והחלה לשוטט במרחבי האינטרנט, כדי לבדוק האם אי פעם כבר נעשתה שמלה דומה בעבר. מהר מאוד התברר לה שלא, והיא החלה במימוש החזון.

(שמלת הסוכריות של שרה לואיז בריאן)(שמלת הסוכריות של שרה לואיז בריאן)

כעבור 180 שעות עבודה, כ-3,000 סוכריות צבעוניות של המותג האמור ("סקיטלס"), בתוספת 90 שפופרות של דבק – החלום הפך למציאות, והשמלה היתה מוכנה. בשלב זה, פירסמה בריאן את התמונה ברחבי הרשת, וזו הופצה מהר מאוד בין הגולשים השונים.

"אחרי שסיימתי את השמלה, העליתי צילום שלה לרשתות החברתיות, ומשם זה התגלגל כמו כדור שלג. התגובה היתה מדהימה וקמעונאית הבגדים המקוונת 'ריפליס' יצרה איתי קשר", תיארה בריאן בראיון לעיתון "ברמינגהם מייל".

כאמור, אנשי המותג "ריפליס", התלהבו מאוד מהשמלה המעוצבת, והחליטו לשכור את שירותיה של האם לצורך עיצוב קולקציה של שמלות ותיקי יד.

כיום, שנה אחרי, בריאן הפכה למיליונרית המעצבת בגדים ואביזרי אופנה שונים. "עכשיו אני שוכרת בית נהדר, יש לי מכונית ספורט, ואני מעניקה לילדי דברים חומריים שאף פעם לא היו להם".

תגיות:סוכריותחלוםמעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה