חדשות יהדות

הקומיקאי ג'יי לנו הצליח לגייס עבור ארגון יהודי מאות אלפי דולרים

לפני יומיים נערך במנהטן כנס התרמה לארגון "איחוד הצלה", אותו הנחה הקומיקאי האמריקאי המפורסם ג'יי לנו. במהלכו, תרם לנו אופנולנס (אופנוע אמבולנס) לארגון, והצליח לגייס תוך דקה בלבד, כ-50 אלף דולר נוספים לטובת הארגון

אא

בכנס התרמה שנערך בלינקולן סנטר שבמנהטן לפני כיומיים, עבור ארגון "איחוד הצלה", הושג הישג מרשים: את הערב, הנחה הקומיקאי ומנחה הטלוויזיה המוכר ג'יי לנו, שהצליח לגייס תוך דקה בלבד, תרומה של כ-50 אלף דולר(!) מקהל הנוכחים במקום.

לנו, הידוע בתמיכתו בישראל, הסכים להנחות את המופע ואף לקיים בו מופע סטנד אפ, כשכל ההכנסות מהמופע הוקדשו לפעילות הארגון היהודי להצלת חיים "איחוד הצלה".

במהלך המופע, עלה לנו לבמה כשהוא רכוב על אופנולנס (אופנוע – אמבולנס) של הארגון, והכריז כי בכוונתו לתרום אופנוע זהה לארגון, בשווי של 36 אלף דולר. "אני כל כך מתרגש וגאה להיות כאן כי מה שאתם עושים הוא כל כך מיוחד. יש לי 117 אופנועים באוסף הרכבים שלי, אבל אף אחד מהם אינו מציל חיים, לכן אני מעוניין לתרום אופנולנס לאיחוד הצלה", אמר הקומיקאי למייסד 'איחוד הצלה' אלי ביר.

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

לאחר מכן, פנה לקהל הנוכחים, שרכשו כרטיס למופע בסכום שנע בין 500 ל-1,800 דולר, והבטיח כי "כל מי שירים יד בדקה הקרובה, ויתרום אלף דולר לאיחוד הצלה, יזכה בסיור חינם ויראה את אוסף הרכבים הקלאסיים שלי".

בתגובה, תוך שניות הורמו למעלה מ-50 ידיים בקהל. בכך הצליח הקומיקאי לגייס תוך פחות מדקה כאמור, למעלה מ-50 אלף דולר עבור הארגון.

אין זו הפעם הראשונה שלנו מביע את תמיכתו ביהודים ובישראל. בעבר, סיפר כי הוא אינו חושש מהבעת תמיכה בישראל ובארגונים ישראליים, בימים אלו של חרם. "נראה כי ישראל סובלת מיחסי הציבור הגרועים בעולם", התבטא רק בשנה שעברה. "אני לא מבין איך יכול להיות שהיא 'האיש הרע' בסיפור. אין בזה שום הגיון".

תגיות:איחוד הצלהסלבסמפורסמים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה