מעניין

עבודת נמלים: כך תיפטרו מהן פעם אחת ולתמיד

הקיץ בפתח, והנמלים כבר צצות מתוך החורים? אל תילחצו - לא מהגודל, ולא מאורך השיירות. יש דרכים להילחם בתופעה, והן קלות הרבה יותר ממה שאתם חושבים

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

אחרי שביממה האחרונה קטלתי שלוש נמלי ענק מפחידות (כנראה שהמלכה חיפשה ארמון אחר, ואחריה צעדו הסגניות בצעד בוטח) בהפרש של פחות משתי דקות זו מזו, הבנתי כמה אני זקוקה לפתרון יעיל ומהיר למיגור התופעה הטרום קייצית, שעושה שמות לא רק בבית שלי מסתבר. 

לפניכם כמה שיטות יעילות במיוחד, ללוחמה בתופעה הטורדנית:

1. גרגירי הדברה קנויים - גרגירי הדברה משמשים כפיתיון מעולה לא רק עבור הנמלים שמתהלכות לנגד עיניכם, אלא אף לקן כולו. גרגירים אלו נראים לנמלים כמזון זמין וקל, וכשיפגשו בו 'יעמיסו' אותו על גבן הזעיר היישר אל המלכה ונתיני ה'קן המלכותי'. אולם לאחר שיאכלו ממנו יתגלה הסוד - הגרגירים אינם אלא רעלן פעיל שישמיד את הנמלים באופן מיידי, ואף ישים קץ לקן כולו. 

2. פתרונות הדברה טבעיים - נענע, מנטה, קינמון, קינמון מהול בדבש, חומץ, אבקת טלק, מלח, פלפל שחור, פפריקה, ציפורן, גירי לוח כתושים לאבקה, שמן אתרי בריח חריף וגרניום - נחשבים מרחיקים טבעיים לנמלים. איך בדיוק משתמשים בהם? כמה דרכים:

1. ניתן לשתול שתילי נענע, מנטה וגרניום, ולהעמידם בפתח הדלת/החלון, או לאורך החצר. הנמלים יריחו את ריחם העז של הצמחים, ויתרחקו. 

2. טלק וגירים כתושים, פלפל, מלח, פפריקה ואבקת ציפורן ניתן לפזר בפינות שונות בבית ובחצר, ואפילו בתוך הקן עצמו. 

3. בעת שטיפת אריחי הבית, ניתן להוסיף כפקק של חומץ/שמן אתרי וכדומה. ניתן גם להכין תרסיס מיוחד עם כפית חומץ, 10 טיפות מנטה, חמש טיפות קינמון וחמש טיפות גרניום. את התמצית שהתקבלה שופכים למיכל ריסוס, ומרססים מקומות שונים ברחבי הבית. אם ישנו חריץ כלשהו בקיר או במשקוף, שזיהיתם כפתח לנמלים - תוכלו לרסס אותו בחומר ומיד לאחר מכן לסתום אותו היטב. 

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה