חדשות בעולם

האם מתרחשת מתקפת סייבר נגד אתרים ישראליים?

התארגנות ההאקרים הבינלאומית, "אנונימוס", מאיימת לחדור למאגרי נתונים ולהדליף את המידע הקיים שם. יעדי התקיפה העיקריים: אתרים ממשלתיים, בנקים, עסקים ומשתמשים פרטיים

אא

התארגנות ההאקרים הבינלאומית, "אנונימוס", הודיעה כי תבצע היום (חמישי) את מתקפת הסייבר השנתית שלה נגד אתרים ישראלים. כבר מאמש החלו לזרום דיווחים על פריצות למאגרי מידע ישראליים שונים. ביניהם אתר NCP-Israel, האמון על הקשר בין ישראל לבין ה-OECD, וכן אתרmako.

"אנונימוס" מאיימת לחדור למאגרי נתונים ולהדליף את המידע הקיים שם. יעדי התקיפה העיקריים שלה הם אתרים ממשלתיים, בנקים, אוניברסיטאות, עמותות, עסקים, עיתונים ואף משתמשים פרטיים.

יצוין כי בשנים קודמות נפלו לידי ההאקרים חשבונות משתמשים של ישראלים ופרטי אשראי. עם זאת, שמועות רבות שהופצו בנושא, וביניהם דיווחים על אתרי ממשלה גדולים שנפלו, לא היו נכונים. משום כך יש להתייחס לדיווחים אלו באופן זהיר.

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

כיצד יש להתגונן מפני התקפת האקרים?

1. בדקו כי כל תחנות העבודה והשרתים, הכלולים במערכת ההפעלה Windows, מעודכנות בעדכוני האבטחה האחרונים, וקיימת במחשב תוכנת אנטי-וירוס עדכנית.

2. אל תפתחו קישורים, ואל תורידו קבצים מצורפים הנראים לכם חשודים.

3. שנו את הסיסמה שלכם, והקפידו להחליפה מדי חודש עד שלושה חודשים. בחרו סיסמה הכוללת תווים גדולים וקטנים, ספרות וסימנים מיוחדים. 

תגיות:מתקפת סייבראינטרנטהאקרים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה