מעניין

מרגש: הזמר קובי פרץ מקדש שם שמיים ברבים

פוסט שהעלה הזמר קובי פרץ לעמוד הפייסבוק שלו, הצליח לרגש אלפי מעריצים. מדוע? קראו בכתבה שלפניכם

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

פוסט שהעלה הזמר קובי פרץ לעמוד הפייסבוק שלו, הצליח לרגש אלפי מעריצים. בפוסט מבקש הזמר את עזרת הגולשים במציאת דירה למשפחה חרדית בת 11 נפשות, כשעל כל ההוצאות הנלוות לחיפוש - ישלם פרץ טבין ותקילין מכיסו. פרץ פרסם את תמונת המשפחה ולצדה כתב כך: "קיבלתי הודעה לטלפון מאדם יקר, שהמשפחה היקרה הזאת מחולון, בתמונה 9 ילדים וזוג הורים - מחר בבוקר הולכים להוציא אותם מהבית לחודש הקרוב עקב דרישה של חברת עמידר, כי פשוט אי אפשר לגור או לישון בבית עקב ריקבון". 

ככל הנראה מדובר בתמונות קשות לצפייה, של דירה ישנה ומטה לנפול, ועל כן העדיף פרץ שלא לפרסם את שראו עיניו (מפאת צנעת הפרט).

המשפחה החרדית שלמענה נרתם הזמר (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של קובי פרץ)המשפחה החרדית שלמענה נרתם הזמר (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של קובי פרץ)

פרץ ביקש את עזרת הגולשים בהשכרת בית למשפחה, עבור החודש הקרוב ("שהמשפחה היקרה הזאת תוכל לישון ולהתקלח ולאכול כמו משפחה נורמטיבית"). "אשמח מאוד לעזרה -רק למצוא להם בית. כל ההוצאות הנלוות ישולמו בהתאם למי וכמה שצריך. כמובן לא מבקשים בחינם, רק רוצים וצריכים את העזרה של בית לחודש בחולון, ואת כל השאר אנחנו כבר נדאג. תבוא עליכם הברכה, אמן. שיהיה יום טוב עם בשורות טובות ואהבת חינם ב"ה".

תגיות:קובי פרץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה