חדשות בעולם

טראמפ הובס בפריימריז בוייסקונסין

דונלד טראמפ נחל תבוסה בפריימריז בוויסקונסין כאשר טד קרוז ניצח אותו בפער של 20 אחוזים

אא

בבחירות המקדימות שנערכו אמש (שלישי) במדינת וויסקונסין, ספג דונאלד טראמפ, המתמודד המוביל במחנה הרפובליקני, תבוסה קשה. לאחר ספירת יותר ממחצית הקולות במדינה, עולה כי המתמודד טד קרוז ניצח את טראמפ בפער של למעלה מ-20%.

במפלגה הדמוקרטית, ספגה קלינטון הפסד משמעותי, כאשר סנדרס ניצח אותה בפעם השישית ברציפות.

במהלך הלילה נספרו 77% מהקולות. הספירה הראשונית הורתה על כך שקרוז קיבל 49% מהקולות במפלגה הרפובליקנית, לעומת טראמפ שקיבל רק 34%. במפלגה הדמוקרטית, לעומת זאת, קיבל סנדרס 56% מהקולות, וקלינטון רק 47%. עם זאת, טראמפ וקלינטון עדיין מובילים בסיכום הכולל.

דונלד טראמפ (צילום: shutterstock)דונלד טראמפ (צילום: shutterstock)

לאחר ספירת הקולות, נשא סנדרס נאום ניצחון. לדבריו, "המומנטום לצידנו. על פי כל הסקרים אנחנו נביס את טראמפ בפער גדול יותר מאשר קלינטון".

גם קרוז נשא נאום ניצחון, בו הצהיר כי "זוהי נקודת מפנה בקמפיין, זו קריאה למצביעי אמריקה, יש לנו בחירה והיא אמיתית. כתוצאה ממה שקרה הלילה אנחנו נצליח להשיג 1237 צירים כדי שאקבל את מינוי המפלגה הרפובליקנית. אנחנו מנצחים כי אנחנו מאחדים את המפלגה הרפובליקנית".קרוז אמר עוד כי לאחר שייבחר לנשיאות "נבטל את ההסכם הקטסטרופלי עם איראן ונהרוס את דאעש".

עבור טראמפ מדובר במכה מוראלית קשה, שכן ההפסד יעודד גורמים במפלגה הרפובליקנית המנסים "לחסום" את מועמדותו, זאת בשל אופיו הבעייתי, לדבריהם.

תגיות:דונלד טראמפ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה