חדשות בעולם

שיפור משמעותי במצבו של הישראלי שנפצע בפיגוע בבריסל

מנחם מנדל פרקש (22), שנפצע באורח בינוני – קשה בפיגוע בשדה התעופה בבריסל, התעורר, הוסרה ממנו ההרדמה והוא נושם בכוחות עצמו

אא

שיפור משמעותי במצבו של הפצוע הישראלי: מנחם מנדל פרקש (22), שנפצע באורח בינוני – קשה בפיגוע התופת שהתרחש בשדה התעופה בבריסל התעורר, החל לנשום בכוחות עצמו, ולשוחח עם בני משפחתו.

העסקן מוטי פריד יו"ר ארגון 'סעד ומרפא', הנמצא בבלגיה על יד מיטתו של הפצוע, מסר כי מדובר בשיפור של ממש, והתקווה היא כי בהמשך השבוע יוטס לארץ להמשך טיפול רפואי.

הציבור מתבקש להמשיך בתפילות עבור מנחם מנדל בן טויבא בתוך שאר חולי ישראל.

גיסו של מנחם מנדל, שנפצע אף הוא בפיגוע הטרור, עדיין מאושפז אף הוא בבית החולים. שמו לתפילה: יוסף חיים יונה בן חיה שרה גיטל.

בפיגועים בבלגיה, שנערכו בשדה התעופה ובתחנת המטרו, נהרגו 32 בני אדם וכ-340 בני אדם נפצעו, 94 מהם עדיין מאושפזים בבתי החולים.

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

פיגועי הטרור הרצחניים אירעו בבלגיה, ביום שלישי בשבוע שעבר. שני מחבלים פוצצו עצמם בשדה התעופה בבריסל. אחד המחבלים התפוצץ ליד הצ'ק-אין של חברת אמריקן איירליינס והשני מחוץ לסטארבקס. פצצה שלישית לא התפוצצה. המחבל השלישי, שנצפה בסרטוני האבטחה וכונה "הגבר בלבן" עדיין לא זוהה. הרשויות חוששים שהוא מוחמד אבריני, שחשוד בסיוע למחבלים מטבח פריז. לאחר כשעה וחצי, אירעה פיצוץ נוסף, בתחנת המטרו בעיר.

אתמול (שלישי) אמר מנהל שדה התעופה כי יידרש עוד זמן רב עד ששדה התעופה יחזור לפעילות מלאה: "אמנם המבנה עצמו נשאר שלם, אבל יהיה צורך לבנות הכול מחדש - מהמיזוג ועד הדלפקים. וזה יימשך חודשים". עוד פורסם אתמול כי שבוע בלבד לפני הפיגוע, הזהיר ה-FBI הזהיר את משטרת הולנד על חיפושים אחר שני האחים המתאבדים.

תגיות:פיגועבלגיהבריסל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה