חדשות בעולם

חוק חדש באיטליה יאסור על נשים להתלבש בפריצות

חוק חדש שאושר בוועדה מיוחדת של העיר סלרנו, איטליה - יגזור קנסות על נשים שלא יתלבשו בצניעות. נעלי עקב גבוהות, חצאיות קצרות ושיחה בלתי הולמת עם גברים - כולם נמצאים ברשימת האיסורים, וזוהי רק ההתחלה

אא

איטליה: חוק חדש שאושר לאחרונה בעיר סלרנו, מבקש להחמיר עם התנהגות הנשים המקומיות, לבושן ודיבורן - זאת על מנת לגדור גדר תרבותית שתתמודד עם תופעת המתירנות העולמית.

במסגרת החוק הוחלט כי נשים אשר יתלבשו בלבוש פרובוקטיבי ומושך עין וידברו בצורה גסה ובלתי הולמת בנוכחות גברים - ייענשו בכך שיצטרכו לשלם קנסות גבוהים של לא פחות מ-400 יורו. 

העיר סלרנו, איטליה (צילום אילוסטרציה: shutterstock)העיר סלרנו, איטליה (צילום אילוסטרציה: shutterstock)

ב'רשימה השחורה' של מחוקקי החוק נמצאים 'חטאים' רבים כגון - חצאיות קצרות מדי, נעלי עקב גבוהות, איפור מוגזם, בושם הנודף למרחקים, ואף שיחה בלתי הולמת עם גברים או בנוכחותם. כל אלו ועוד רבים אחרים, יגררו אחריהם סנקציות שליליות כלפי ה'חוטאת'. ואיך מגיבים על כך התושבים? 

רובם סבורים כי החוק אינו מוגזם מדי, ויתירה מזאת - שתרומתו לתדמיתה החיובית של העיר תהא גדולה. חלק מהקולות אף הגדילו לעשות ואמרו כי 'היה צריך לעשות את זה מזמן, בפרט לאור ההשפעות השליליות שמביאים איתם התיירים הרבים שמגיעים לכאן'. 

תגיות:צניעותאיטליה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה