חדשות כלכלה

תיקון להסכם הקיבוצי: עובדי קבלן יזכו למענקים

יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, ושר האוצר, משה כחלון, חתמו על הסכם קיבוצי מיוחד. מעתה, בכל הסכם מסגרת שיזכה את העובדים בשירות המדינה במענקים חד-פעמיים, ייכללו אף עובדי הקבלן

אא

בסוף השבוע שעבר נחתם הסכם קיבוצי מיוחד בין יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, ושר האוצר, משה כחלון. על פי ההסכם, מעמדם של עובדי קבלן יושווה למעמדם של עובדי המגזר הציבורי, בכל הנוגע לקבלת מענקים חד-פעמיים.

לפי ההסכם, מעתה, בכל הסכם מסגרת שיזכה את העובדים במענק חד-פעמי, גם עובדי הקבלן העובדים בשמירה וניקיון באותו גוף ציבורי, יזכו למענקים אלו.

בהסכם נקבע עוד, כי אופן חישוב סכום המענק יהיה זהה לגבי שתי קבוצות העובדים. בנוסף, המענק ישולם לעובדי הקבלן באותו החודש שבו הוא ישולם למועסקים בהעסקה ישירה, ולכל המאוחר בחודש שלאחר מכן.

אבי ניסנקורן (צילום: פלאש 90)אבי ניסנקורן (צילום: פלאש 90)

ההסכם ייכנס לתוקף עם חתימתו של שר האוצר, משה כחלון. כך יזכו עובדי הקבלן במענק חד-פעמי בסך אלפיים שקל, עליו סוכם בהסכם המסגרת האחרון במגזר הציבורי.

התיקון החדש מהווה תיקון להסכם הקיבוצי משנת 2012, בעניין תנאי השכר המינימליים להעסקת עובדי קבלן.

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "אני מברך על ההסכם, המהווה בשורה של ממש לעשרות אלפי עובדי קבלן המועסקים בשמירה וניקיון במגזר הציבורי. ההסתדרות מחויבת להמשיך ולפעול לקידום ציבור העובדים בכלל, ואוכלוסיות העובדים המוחלשות בפרט. אני מתחייב שנמשיך ולפעול כך גם בעתיד". ניסנקורן הודה לשר האוצר משה כחלון על "עבודה פורייה ומשותפת", וסיכם כי מדובר ב"צעד חשוב נוסף, של כל הצדדים, לצמצום הפערים בחברה הישראלית".

תגיות:מענקיםאבי ניסנקורן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה