חדשות יהדות

הרב קנייבסקי ביקר את הרב אדלשטיין

מרן שר התורה, הרב חיים קנייבסקי שליט"א ביקר את רבה של רמת השרון, הרב יעקב אדלשטיין שליט"א אשר מאושפז במרכז הרפואי שיבא בתל השומר בשבועיים האחרונים. הציבור מתבקש להמשיך ולהתפלל לרפואת הרב יעקב בן מרים בת גיטל שליט"א

אא

מרן שר התורה, הרב חיים קנייבסקי שליט"א הגיע ביום חמישי למרכז הרפואי 'שיבא' בתל השומר, וערך ביקור חולים לרבה של רמת השרון, הרב יעקב אדלשטיין שליט"א.

במהלך הביקור שוחחו גדולי ישראל על בקשתו של הרב אדלשטיין שליט"א שיתפללו עליו לרפואה עם שם סבתו, בנוסף לשם אמו, ואמרו כי המקור נמצא בספרי הקבלה. בהמשך אמר הרב אדלשטיין כי בחדר שבו יש חולה נמצאת שכינה ולכן לא צריך להתפלל לכיוון ירושלים, וכי זה נאמר בשם צדיקים.

ראש ישיבת פוניבז', הרב גרשון אדלשטיין שליט"א מקפיד אף הוא לבקר את אחיו שליט"א בכל יום, וביום חמישי נלווה אליו גם ראש ישיבת פוניבז', הרב דב פוברסקי שליט"א.

(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

עצרות תפילה מתקיימות בכל רחבי הארץ לרפואת הרב שליט"א. ביום חמישי התקיימה עצרת תפילה בכותל המערבי לרפואת הרב, וכמו כן התקיימה עצרת תפילה בציון הצדיק, הרב צבי יהודה אדלשטיין זצוק"ל, אביו של הרב אשר טמון בבית העלמין הנצח ברמת השרון תוך תענית דיבור.

על פי הוראת גדולי ישראל הציבור נקרא להתפלל לרפואתו השלמה של הרב יעקב בן מרים בת גיטל שליט"א.

תגיות:הרב יעקב אדלשטייןהרב אדלשטייןהרב קנייבסקי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה