חדשות בארץ

טרגדיה: בן 15 נחנק בשנתו ונפטר

גבריאל ישראל גולדברג ז"ל, תלמיד ישיבת 'קהילות יעקב', איבד את הכרתו תוך כדי שינה ונפטר

אא

ברוך דיין האמת: גבריאל ישראל גולדברג ז"ל, בחור ישיבה בן 15, נפטר הלילה (חמישי) באופן פתאומי בביתו. הנער איבד את הכרתו תוך כדי שינה. בני משפחתו שהבחינו בכך, מיהרו להזעיק את כוחות ההצלה.

מתנדבי איחוד הצלה והצלה גוש דן החלו בפעולות החייאה מצילות חיים, כשאליהם מצטרף צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א, אולם למרבה הצער לאחר זמן מה נאלצו לקבוע את מותו.

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

יצחק דוד מחבוביאן, מתנדב ב'איחוד הצלה' סיפר: "מדובר בטרגדיה. לדברי בני המשפחה, הנער איבד את ההכרה במהלך השינה. כשהגענו למקום היה ללא הכרה, ולאחר מכן אף איבד דופק. בסיוע מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות ומתקדמות, אך למרבה הצער פרמדיק נאלץ לקבוע את מותו, והסביר כי הרקע הוא, ככל הנראה, חנק במהלך השינה".

דודו של הנער, מתנדב 'איחוד הצלה', סיפר הבוקר ל'קול חי' כי "מדובר בבחור שקדן, כל היום רק רצה ללמוד. רק הלימוד עמד לו בראש. גם בתור ילד רצה רק ללמוד וללמוד ובקושי שיחק במשחקים, רק אמש ראיתי אותו עשה לי 'שלום' יפה,,,  הקב"ה רצה אותו לידו, אי אפשר להבין את זה, אמש הוא חזר מהישיבה כמו כל בחור ישיבה, אכל משהו והלך לישון".

גבריאל ישראל גולדברג ז"ל, בן בכור להוריו, הינו תלמיד ישיבת 'קהילות יעקב' לצעירים ברחוב דבורה הנביאה בבני ברק. חבריו ההמומים מספרים על בן עליה, שהקפיד על זמני התפילות והסדרים, ולא הרבה להסתכל לנעשה ברחוב.

הלוויתו תצא היום (חמישי) בשעה 13:00 בצהריים מבית הכנסת חניכי הישיבות 'בשם אבותי', ברחוב ישעיהו בבני ברק, בדרכה לבית העלמין 'סגולה' בפתח תקווה. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

תגיות:פטירהחנק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה