מעניין

לונדון: עכברוש בגודל 'אדם'. האמנם?

השבוע הופצה תמונה מחרידה למדי בכותרות המקומונים בלונדון ובה נראה תושב בשם ג'יימס גרין - כשבידו עכברוש ענקי, בגודל של 1.2 מטרים. האם מדובר במקרה אמיתי או שמא בזיוף? תחליטו אתם

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

בזמן שאנחנו מתלוננים על עכברושי הארץ שצצים בעבודות הרכבת הקלה - כדאי שנעצור לרגע ונגיד תודה רבה על כך שבכל זאת מדובר בעכברושים בגודל 'טבעי', ולא מפלצתי. 

השבוע, דיווחו כותרות המקומונים בלונדון על תושב לונדון בן 43 בשם ג'יימס גרין שצייץ בחשבון הטוויטר שלו את המילים: "זה העכברוש הכי גדול שראיתי בחיים שלי", בצירוף תמונה שלו, אוחז במה שנראה כמו יצור מבחיל מהאגדות, הרבה יותר מאשר עכברוש. "את העכברוש הענקי הזה מצאתי כשהוא מוטל מת במגרש משחקים. קשה להאמין, אבל הגודל שלו כשל ילד בכיתה ב' לפחות", כתב אותו אדם. 

שלא כמו בישראל, בלונדון דווקא אפשר בקלות למצוא חולדות יוצאות דופן בשם 'חולדות חוף', שעשויות להגיע למשקל של 500 גרם ו-40 סנטימטרים. אבל עכברוש באורך כפול פי שלושה? דבר כזה עוד לא נשמע אפילו שם. זו הסיבה שבכמה מהרשתות החברתיות נטען כי מדובר בבלוף אחד גדול, ובעיוות חריף של המציאות, על ידי צילום התמונה מזווית קצת אחרת שיוצרת אשליה אופטית. 

כעת, לגולשים לא נותר אלא להחליט בעצמם - האם מדובר באמת או שקר. ומה אתם אומרים על כך?

ג'יימס גרין והעכברוש ש'לכד' (צילום: SWNS)ג'יימס גרין והעכברוש ש'לכד' (צילום: SWNS)

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה