חדשות בעולם

הליגה הערבית קבעה: חיזבאללה הוא ארגון טרור

שרי החוץ של המדינות החברות בליגה הערבית הוסיפו בסוף השבוע האחרון את ארגון חיזבאללה הלבנוני לרשימת ארגוני הטרור

אא

שרי החוץ של המדינות החברות בליגה הערבית הוסיפו בסוף השבוע האחרון את ארגון חיזבאללה הלבנוני לרשימת ארגוני הטרור. ההחלטה עברה ברוב קולות, ורק שרי החוץ של עיראק ולבנון הצביעו נגדה.

הליגה הערבית היא ארגון בינלאומי לשיתוף פעולה אזורי ולתיאום מהלכים חברתיים ופוליטיים משותפים הכולל את כל מדינות ערב ומדינות בעלות זיקה למדינות ערב. בסך הכול מונה הארגון 22 חברות.

מנהיג החיזבאללה (צילום פלאש 90)מנהיג החיזבאללה (צילום פלאש 90)

בהכרזתה על חיזבאללה כארגון טרור, מצטרפת הליגה הערבית למדינות המפרץ, שקבעו קביעה זהה בשבוע שעבר. מועצת שיתוף הפעולה של מדינות המפרץ קיבלה את החלטה על רקע המשבר האחרון שפרץ בין ריאד לביירות, בעקבות הימנעותה של לבנון בהצבעה בליגה הערבית על גינוי הצתת השגרירות הסעודית באיראן.

על החלטתן של מדינות המפרץ, הגיבו מפלגות בל"ד וחד"ש בגינוי: "אנו חושבים כי החלטה זו מגיעה על מנת לשרת את הכיבוש, ולהרחיב את כיבוש האדמות הערביות", נמסר מהסיעות לכלי תקשורת ערביים.

כתגובה, תקף ראש הממשלה בנימין נתניהו את המפלגות ואמר בדיון במליאה: "אתם תמשיכו לגנות אותם, כשחיזבאללה יירה על הכפרים שלכם? הוא רוצה להשמיד את המדינה, ואתם בתוך המדינה. נפלתם על השכל? סליחה על הביטוי. אתם מגנים את מדינות המפרץ, שהגדירו את חיזבאללה כארגון טרור?"

תגיות:חיזבאללהארגון טרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה