חדשות בארץ

מאבק בהסתה הפלסטינית: סגירת תחנות מסיתות

צה"ל סגר תחנת ההסתה 'פלסטין אליום' של הג'יהאד האסלאמי ועצר את מנהל התחנה. במקביל נסגרה תחנת ההסתה 'אל אקצא' של ארגון החמאס בזכות מאמצים דיפלומטיים ישראלים מול צרפת; התחנה נפתחה מחדש באמצעות לווין אחר

אא

במסגרת המאבק בהסתה הפלסטינית, עצרו כוחות צה"ל בשיתוף פעולה עם המנהל האזרחי את מנהל תחנת ההסתה "פלסטין אליום" בביר זית בסוף השבוע.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו שוחח עם נשיא צרפת, פרנסואה הולנד וביקש ממנו לפעול להפסקת שידורי ההסתה של תחנת אל אקצא של החמאס אשר משדרת באמצעות חברת הלווין הצרפתית יוטלסאט.

שגרירות ישראל בפאריס עדכנה כי חברת הלווין הצרפתית יוטלסאט הפסיקה את שידורי תחנת אל אקצא המסיתה נגד ישראלים ויהודים. ראש הממשלה נתניהו הודה לנשיא צרפת על עזרתו במניעת הסתה נגד ישראלים ויהודים.

בפתח ישיבת הממשלה השבועית התייחס ראש הממשלה, בנימין נתניהו לסגירת התחנה המסיתה אל אקצא: "אנחנו פועלים נגד ערוצי התקשורת שמעודדים רצח של ישראלים ויהודים. בסוף השבוע שוחחתי עם נשיא צרפת פרנסואה הולנד".

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

"קודם לכן פניתי אליו בבקשה לפעול להסרת השידורים הצרפתיים של ערוץ 'אל-אקצא', והערוץ אכן הוסר בלוויינים האלה, אבל חזר לשדר באמצעות לוויין אחר. אנחנו פועלים גם במקומות ובערוצים אחרים, להפסיק את השידורים הללו".

בהמשך התייחס ראש הממשלה אף לסגירת תחנת השידור של הג'יהאד האסלאמי בסוף השבוע: "בסוף השבוע סגר צה"ל תחנת שידור של הג'יהאד האסלאמי ברמאללה, שהסיתה נגד ישראל. אין כאן שום שאלה של חופש עיתונות אלא של הפסקת הסתה לרצח". 

תגיות:צה"לחמאסראש הממשלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה