חדשות יהדות

ספר תורה לזכר חללי המשטרה ומג"ב

אותיות ראשונות נכתבו בספר תורה לזכרם של 1,448 חללי משטרת ישראל ומשמר הגבול. את האותיות הראשונות כתבו הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו, מפכ"ל המשטרה, רוני אלשיך ואביה של רש"ט הדר כהן הי"ד אשר נרצחה בפיגוע בשער שכם

אא

לאחר נפילתה של רש"ט הדר כהן בפיגוע בשער שכם, יזם מ"מ רב משטרת ישראל, הרב משה גפני כתיבת ספר תורה לזכרם של 1,448 חללי משטרת ישראל ומשמר הגבול. האותיות הראשונות של הספר נכתבו השבוע במעמד מרגש.

את האותיות הראשונות כתבו הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו, עופר כהן, אביה של רש"ט הדר כהן הי"ד אשר נרצחה בפיגוע המשולב בשער שכם בירושלים, מפכ"ל המשטרה, רנ"צ רוני אלשיך ונציגי המשפחות השכולות מלווים בחברי סגל הפיקוד הכללי של משטרת ישראל.

בחודשים הקרובים ינדוד ספר התורה בין מחוזות המשטרה, ובכל אחד מהם ייכתבו אותיות לזכרם ולהנצחת שמם של השוטרים והלוחמים אשר נפלו בעת שירותם. בעוד כשנה תסתיים כתיבת ספר התורה הייחודי והוא יוכנס לבית כנסת משטרתי באירוע מיוחד בו יקחו חלק נציגי המשפחות השכולות.

(צילום: דוברות משטרת ישראל)(צילום: דוברות משטרת ישראל)

הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו אמר במהלך הטקס: "נפש יהודית שרואה ספר תורה מרגישה חלק ממהותה, עם ישראל מרגיש שזה כבודו וברגע שמדובר בספר תורה שנכתב לכבודם של חללי המשטרה מג"ב ואנשי הביטחון ויבדלו לחיים השוטרים העומדים על משמר ארצנו, ראוי לו ספר זה שיכתב, והספר הזה יוליכנו לימי שמחה".

מ"מ רב משטרת ישראל, הרב משה גפני ציין כי: "הספר הזה יצעד בראש המחנה של העשייה המשטרתית בכל משימותיה על הגנת העם והמולדת".

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ רוני אלשיך נשא דברים אף הוא ואמר: "כמו האותיות, כך גם המרכיב האנושי של משטרת ישראל מורכב מהפסיפס הרבגוני ממנו בנויה החברה בישראל".

"לכל שוטר ולוחם ישנה התרומה הייחודית לו לביצוע שליחותנו. כולם יחד באחווה חוצת מגזרים ודתות משרתים באהבה ובמסירות את המדינה ואזרחיה".

תגיות:ספר תורהמשטרההדר כהן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה