חדשות בארץ

סגן נשיא ארה"ב: אשתי ונכדיי היו באזור הפיגוע ביפו

סגן נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן הגיע לביקור רשמי בישראל. בפגישתו של ביידן עם נתניהו, תקף את גל הטרור האחרון ואמר: "ארה"ב מגנה את הפיגועים, ומגנה את ההימנעות מגינוי של הפיגועים"

אא

סגן נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן הגיע אתמול (ג') לביקור רשמי בישראל, במהלכו נפגש עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו בכדי לדון באתגרים הגדולים שניצבים בפני האזור.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו נפגש היום (ד') בירושלים עם סגן הנשיא האמריקני. במהלך הצהרות משותפות שנשאו המנהיגים התייחס נתניהו לגינוי האמריקני לגל הטרור בישראל: "ג'ו, אני מעריך את הגינוי החד משמעי שהשמעת לטרור".

"דבר אינו מצדיק את הפיגועים הללו. למרבה הצער, הנשיא עבאס לא רק שמסרב לגנות את פיגועי הטרור הללו, אלא שתנועת הפתח שבהנהגתו היללה את רוצחו של האזרח האמריקני כשאהיד וגיבור פלסטיני. זה דבר נורא, ועל הקהילה הבינלאומית כולה לגנות את ההימנעות מגינוי הטרור".

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

הנשיא האמריקני, ג'ו ביידן סיפר כי אשתו ונכדיו היו במסעדה ביפו לא רחוק ממקום הפיגוע אמש: "רעייתי, שני נכדיי ונכדתי אכלו ארוחת ערב על חוף הים, לא מאוד רחוק מהמקום שבו זה קרה. אינני יודע אם זה היה במרחק 100 מטר או 1,000 מטר, אבל זה ממחיש את העובדה שזה יכול לקרות בכל מקום ובכל זמן".

ביידן הצהיר כי ארה"ב מגנה את פיגועי הטרור ואת הרשות הפלסטינית ואבו מאזן אשר לא מגנים את הפיגועים: "ארה"ב של אמריקה מגנה את הפיגועים הללו, ומגנה את ההימנעות מגינוי של הפיגועים הללו. זה לא יכול להפוך לדפוס פעולה מקובל. זה לא יכול להיחשב על ידי מנהיגים מתורבתים כדרך התנהגות מקובלת, אפילו אם זה מיטיב עם צד זה או אחר".

"זה פשוט בלתי נסבל במאה ה-21. הם פוגעים באזרחים חפים מפשע – אימהות, נשים בהריון, צעירים, קשישים, אזרחים אמריקנים. אין כל הצדקה לאלימות הרצחנית הזאת, וארה"ב ניצבת איתן מאחורי זכותה של ישראל להגן על עצמה, כפי שגם אנחנו מגנים על עצמנו ברגע זה".

תגיות:ארה"בראש הממשלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה