חדשות יהדות

בזכותכם: מרים פרץ מצאה את אחד מהצילומים האבודים

האם השכולה, מרים פרץ פרסמה קריאה בה ביקשה לסייע לה באיתור תיעודי הוידאו האבודים של בנה אלירז הי"ד אשר נהרג במהלך התקלות בחוליית מחבלים ברצועת עזה. בזכות השיתוף של כל עם ישראל, מרים זכתה לקבל את אחד מתיעודי הוידאו המרגשים

אא

האם השכולה, מרים פרץ פרסמה לאחרונה קריאה בה ביקשה לסייע לה באיתור סרטי וידאו אבודים של בנה אלירז הי"ד, אשר נהרג במהלך התקלות בחוליית מחבלים ברצועת עזה. הפוסט ששיתפה זכה אפילו לשיתוף של ראש הממשלה, וגם אנחנו בהידברות נרתמנו לעזרתה.

השבוע היא הוזמנה לאולפן "פרשת השבוע" בערוץ 20, שם פגשה את יונתן בן דוד, שאחיו נפל תחת פיקודו של אלירז. בן דוד הפתיע אותה עם אחד מהסרטונים האבודים (החיפושים אחר שאר הסרטונים נמשכים).

(מרים פרץ תח"י)(מרים פרץ תח"י)

בן דוד אשר צילם את תיעוד הוידאו של אלירז סיפר: "התיעוד צולם בנסיבות לא כל כך משמחות לצערי, גם אני אח שכול. אחי שלי שירת עם אלירז בחלק מהזמן. הוא למד איתו מכינה, הם לא היו באותו מחזור, דרכם הצטלבו בקרב בג'נין, במבצע חומת מגן".

"אחי, סגן ניסים בן דוד ז"ל התנדב ללחימה והצטרף לכוח של אלירז. הם ביחד הובילו את המחלקות שם שפרצו למחנה הפליטים בג'נין. בדיעבד לא הבנו למה היה כל כך קשה לזהות ולמה לקח זמן לדווח לנו על הנפילה של אחי. כשאלירז כעבור שבוע השתחרר מהקרבות והגיע אלינו הביתה, הוא סיפר על הקרב הקשה שהיה שם ונוצר התיעוד".

(אלירז פרץ הי"ד)(אלירז פרץ הי"ד)

לאחר שצפתה מרים בבנה אלירז הי"ד מספר על הקרב הקשה בו נפל אחיו של בן דוד, אמרה: "שמעת מה הוא אמר? 'אני ביקשתי לקחת חלק מהמוות שלו'. נהרגו לו שישה חיילים, הוא מגיע למשפחות שכולות, מה הוא מרגיש באותו רגע? מה עובר לו? איך הוא עובר את זה כמפקד שכול וכאח שכול? והתיאורים הם מצמררים".

מערוץ 20 נמסר: "גברת פרץ היקרה, אנו מקווים שנוכל להמשיך ולעזור ככל הניתן גם בעתיד".

תגיות:משפחה שכולהמשפחות שכולות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה