חדשות יהדות

הרב בקשי דורון: למנוע מהרפורמים כל דריסת רגל בכותל

הראשון לציון והרב הראשי לישראל לשעבר, הרב אליהו בקשי דורון פרסם מכתב הבהרה בו הצהיר: "באשר לכותל המערבי הסמכות נתונה לרבנים הראשיים לישראל"

אא

הראשון לציון והרב הראשי לישראל לשעבר, הרב אליהו בקשי דורון שליט"א פרסם אתמול בצאת השבת מכתב הבהרה בו הצהיר כי סמכות ההחלטה באשר לכותל המערבי נתונה לרבנים הראשיים לישראל, הרב יצחק יוסף והרב דוד לאו שליט"א, וכמו כן לרב הכותל הרב שמואל רבינוניבץ'.

הרב הצהיר כי יש לעשות הכל כדי למנוע מהרפורמים דריסת רגל בכותל המערבי: "לרבים השואלים אין צורך להרבות במילים על מעשיהם הנוראיים של הרפורמים ואנשיהם, העוקרים את הדת ומזייפים אותה, ויש לעשות הכל כדי למנוע מהם כל דריסת רגל בענייני הדת והקדושה כפי שהבהרתי בפסקי הלכה ובמכתבים, בעבר ובהווה".

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

הרב הבהיר כי הסמכות בנושא נתונה לרבנים הראשיים לישראל ולרב הכותל, והצהיר כי הוא סומך ידיו עליהם: "יחד עם זאת הנני להבהיר כי באשר לכותל המערבי הסמכות נתונה לרבנים הראשיים לישראל הראשון לציון ונשיא בית הדין הגדול הגאון הרב יצחק יוסף שליט"א, הרב הראשי לישראל ונשיא מועצת הרבנות הראשית הגאון הרב דוד לאו שליט"א, ולרב הכותל והמקומות הקדושים הגאון הרב שמואל רבינוביץ שליט"א, אשר אמונים על גדולי ישראל ואף אני סומך ידי עליהם".

"בתפקידיי ברבנות התוודותי למורכבות הרבה שיש כדי לשמור על קדושת שריד בית מקדשינו, והנני סמוך ובטוח עליהם כי ימצאו את הדרך לשמור חומת הקדושה במקום. יהי רצון כי יחיש לגאולינו ונראה בבניית בית מקדשינו ותפארתינו אכי"ר".

תגיות:הרב אליהו בקשי דורוןהרב בקשי דורוןהכותל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה