חדשות כלכלה

הוזלה במחירי ביטוחי החובה

בהתאם להנחיית שר האוצר והממונה על שוק ההון: תעריפי ביטוח החובה בפול הוזלו בכ-40 אחוזים. שר האוצר: "הוזלת התעריפים שנכנסה לתוקף היא נדבך נוסף במאמצי משרד האוצר להוזלת יוקר המחיה"

אא

בהתאם להנחיית שר האוצר, משה כחלון והממונה על שוק ההון ביטוח וחיסכון, דורית סלינגר תעריפי ביטוח החובה בפול לכלי רב פרטיים הוזלו היום (ג') בכ-40%. ההוראות החדשות הן צעד ראשון להגברת התחרות בתחום, והן יוזילו את דמי ביטוח החובה הנגבים מציבור הנהגים.

שר האוצר, משה כחלון מסר כי: "לאחר שהורדנו את מחירם של ביטוחי הבריאות, החל מהבוקר תשלמו הרבה פחות גם על ביטוח החובה לרכב. הוזלת התעריפים שנכנסה לתוקף היא נדבך נוסף במאמצי משרד האוצר להוזלת יוקר המחיה".

"אני שמח שהצלחנו בזמן קצר, לטפל במחירים בשוק שהעיקו על הנהגים הישראלים ולפעול לשיפור התחרות בענף. נמשיך לקדם מהלכים בכדי להוזיל את עלויות הביטוח, וכדי להילחם ביוקר המחיה עבורכם, יום יום בכל התחומים".

(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

הרפורמה אותה מקדמים שר האוצר והממונה על שוק ההון צפויה להפחית את מחירי ביטוח החובה לכ-850,000 מבוטחים בעלי כלי הרכב הפרטי בעשרות אחוזים, בעיקר לנהגים צעירים ובעלי כלי רכב עם מערכות בטיחות מצילות חיים.

הצעדים שצפויים להיכנס לתוקף באופן הדרגתי השנה יגבירו את התחרות בענף, יצמצמו את הסבסוד בין מבוטחים, ויתאימו את הסיכון למחיר הביטוח. מאז הרפורמה בענף לפני כ-13 שנים, מחירי ביטוח החובה לציבור הוזלו בכ-35%, והביאו לחיסכון מצטבר של כ-15 מיליארד ש"ח לציבור.

הממונה על שוק ההון ביטוח וחיסכון, דורית סלינגר מסרה: "רפורמה זו מוודאת כי מחירי ביטוח רכב החובה יוזלו באופן משמעותי כך שישקפו את רמת הסיכונים בפועל. נמשיך לבצע מהלכים להגברת התחרות בתחומי הביטוח והחיסכון".

תגיות:רכבביטוחחברת ביטוח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה