חדשות בארץ

נהג האוטובוס לכותל, נפרד מהנוסעות במכתב מרגש

אחרי 45 שנות שירות ב'אגד': נהג בשם דוד ביטון יצא לפנסיה, אך לא לפני שהשאיר מכתב פרידה מרגש לנוסעותיו:"במשך שנים, לא הפסקתי להתפעל מהנחישות וההתמדה שלכם לקום בוקר בוקר, בכל מזג אוויר, בחום ובקור מקפיא - להמתין, ולנסוע לכותל. להתפלל עבור עם ישראל", כתב

אא

נהג אגד בשם דוד ביטון, פרש השבוע לגמלאות לאחר 45 שנות שירות. מאחר ובמשך עשור שלם היה הנהג הקבוע באוטובוס משכונת הר נוף לכותל המערבי - הרגיש ביטון צורך להיפרד מנוסעיו, בדרך קצת שונה. הוא תלה על האוטובוס מכתב מרגש עבור נוסעות קבועות, ונפרד מהן במילים אלו: "היה לי הזכות להסיע אתכן בוקר בוקר לשריד בית מקדשנו. מרגיש אני חובה גדולה להודות לכן על השנים האלה, על הכבוד שנתתם לי, על השי בפורים ועל הברכות יום יום, ומאור הפנים. במשך שנים אלו לא הפסקתי להתפעל מהנחישות וההתמדה שלכם לקום בוקר בוקר, בכל מזג אוויר, בחום ובקור מקפיא - להמתין, ולנסוע לכותל. להתפלל עבור עם ישראל.

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

"על זה אמר דוד המלך: 'אחת שאלתי... שבתי בבית ה' ולבקר בהיכלו', ואתן עושות את זה יום יום, ועליכן תבוא הברכה. 
תודה מיוחדת לגברת רחל על הבשמים במשך שנים אלו, ולגברת בלוי על הברכות הממוסגרות שעדיין תלויות בביתי, ולכל אחת מכם תודה רבה. ומאחל אני לכם בריאות איתנה, וחיים טובים ושתמשיכו לעלות לכותל המערבי להתפלל עבורנו ועל כל ישראל, עד בא משיח צדקנו. פורים שמח לכם ולבני משפחותכם, ומחילה אם פגעתי באחת מכם בשנים אלו".

תגיות:אגדהכותל המערבי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה