חדשות בארץ

השר ישראל כץ: לגרש משפחות מחבלים

במהלך ראיון לפגוש את העיתונות בערוץ 2, הציג שר התחבורה, ישראל כץ את תכניתו לגירוש משפחות מחבלים. כץ: "חייבים לגרש משפחות מחבלים לסוריה או לעזה, כדי להכריע את טרור היחידים. אחרי גירוש שתי משפחות, הטרור הזה יפסק"

  • י"ט אדר א' התשע"ו
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

במהלך ראיון לתכנית 'פגוש את העיתונות' בערוץ 2 בהגשת רינה מצליח, הציג שר התחבורה, ישראל כץ את תכניתו לגירוש משפחות מחבלים: "אני מקדם צעד של גירוש משפחות מחבלים. יש הסכמה רחבה על כך, אך יש כרגע בעיה עם המערכת המשפטית".

"חייבים להוסיף צעד של גירוש משפחות מחבלים כדי להרתיע את אותם מפגעים קטינים בודדים, במסגרת המאבק שלנו נגד הטרור".

כץ אמר כי גירוש משפחות המחבלים יעצור את גל טרור היחידים: "אני משוכנע שאחרי שני גירושים של משפחות, יפסק טרור היחידים הזה ואנחנו נטפל בטרור הרגיל. חייבים למצוא את הדרך המשפטית לעשות את זה".

עוד הסביר מדוע האפקט של הרס בתי משפחות המחבלים מוזער: "הצעד לא יבוא במקום הריסת בתי מחבלים. הרס בתים הוא צעד שיש לו אפקט, אבל היום האיראנים ואבו מאזן, כולם מנדבים עשרות אלפי דולרים כל אחד לשקם את הבית של משפחות המחבלים. ברגע שתגורשנה המשפחות, אז המשפחות ישגיחו על אותם קטינים".

בהמשך אמר שר התחבורה כי לפי התכנית משפחות המחבלים יגורשו לסוריה או לעזה: "המשפחות יגורשו לעזה, לסוריה. יש הרבה מקומות, הן יגורשו לכל מקום שיש לנו אפשרות לגרש אותם כאמצעי הרתעה ולא כעונש. נכון שהם חינכו את הילדים האלה לשנוא יהודים, להיות שאהידים אז אין כאן בעיה מוסרית, אך הצעד הוא אמצעי הרתעה".

כץ הדגיש כי רוב הממשלה תומכת בתכנית: "אני חושב שהמערכת המשפטית חייבת להוסיף גירוש משפחות מחבלים כאמצעי הרתעה, ואז המאבק נגד הטרור יהיה יותר אפקטיבי. הרצון שלי הוא גם רצון של רוב רובה של הממשלה, ושל רוב רובה של נציגי הציבור בישראל".

תגיות:מחבלים קטיניםמשפחות מחבליםמחבלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה