חדשות בארץ

משפחתו של המאבטח שנפצע: התפללו לרפואתו

משפחתו של המאבטח שנפצע מבקשים להעתיר לרפואתו: צביקה בן בתיה. אחיו: "אומרים שהברק לא פוגע פעמיים, אבל אצלנו הוא פגע פעמיים באותה משפחה. לפני כ-16 שנה מחבל שעלה למונית בה עבדתי, דקר אותי 11 פעמים. פינו אותי במצב אנוש להדסה עין כרם. עד היום לא השתקמתי לחלוטין"

אא

המאבטח שנפצע באורח אנוש בפיגוע הדקירה בקניון מעלה אדומים הוא צביקה כהן, בן 48 ממעלה אדומים ואב לארבעה ילדים. משה אחיו, סיפר כי לא היה אמור לעבוד באותו הלילה: "הוא מלח הארץ, צוחק עם כל אחד, מברך כל אחד לשלום. הוא לא היה אמור לעבוד ביום חמישי. הוא עבד ביום רביעי בלילה ועובד אחר ביקש להחליף איתו משמרת".

רחמים, אחיו הבכור סיפר כי הוא עצמו נפצע אנוש בפיגוע דקירה לפני כ-16 שנים: "אומרים שהברק לא פוגע פעמיים, אבל אצלנו הוא פגע פעמיים באותה משפחה. לפני כ-16 שנה מחבל שעלה למונית בה עבדתי, דקר אותי 11 פעמים. גררתי את עצמי לבית של משפחה במושב שורש, ופינו אותי במצב אנוש להדסה עין כרם, איבדתי הרבה דם. עד היום לא השתקמתי לחלוטין".

צביקה כהןצביקה כהן

רחמים תיאר את הרגעים שלאחר הפיגוע: "ביום חמישי בלילה לא אמרו לי שהוא נפצע בפיגוע. אמרו לי לבוא לבית החולים, וחשבתי שהוא החליק ונפל בעבודה. כשהגעתי וסיפרו לי, התמוטטתי. כל הסרטים חזרו. אנחנו יושבים שבורים, ולא מצליחים להרים את הראש. מה חטאו של אדם שרק רצה לפרנס את המשפחה?".

בהמשך תקף את מדיניות הממשלה נגד גל הטרור: "נמאס לי מכל הסיסמאות ש'הטרור לא ינצח אותנו' וש'צריך לחזור לשגרה'. שיעשו מעשה. אם ראש הממשלה לא יודע לטפל בזה, שישים את המפתחות".

"יש תקציב ביטחון כל כך גדול, אבל אף אזרח לא מרגיש פה ביטחון. מספיק עם הסיסמאות. צריך להרוס בתים, לגרש את המשפחות שלהם. כאן משפחות שלמות נהרסות. מי שלא מבין שיבוא לכאן לבית החולים. אני מקווה שאחי הנפגע האחרון".

משפחתו מבקשת מהציבור להתפלל לרפואתו של צביקה בן בתיה שנמצא במצב אנוש.

תגיות:פיגוע דקירהמעלה אדומיםצביקה כהן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה