חדשות בארץ

רה"מ נועד עם ראש ממשלת בולגריה בירושלים

ראש הממשלה, בנימין נתניהו נועד עם ראש ממשלת בולגריה, בויקו בוריסוב בירושלים. במהלך הפגישה הציג נתניהו לבוריסוב סרטון על ההסתה הפלסטינית שמניעה את פיגועי הטרור

אא

ראש הממשלה, בנימין נתניהו נועד היום (ה') בלשכתו עם ראש ממשלת בולגריה, בויקו בוריסוב, אשר הגיע לישראל יחד סגן ראש הממשלה ושר החוץ של בולגריה.

נתניהו ובוריסוב דנו בענייני ביטחון, הגירה ופליטים באירופה, מלחמה בטרור, סייבר, מסחר תיירות, ידע וטכנולוגיה, אנרגיה וגז טבעי.

במהלך הפגישה הציג נתניהו לבוריסוב סרטון על ההסתה הפלסטינית שמניעה את פיגועי הטרור. בסרטון הופיעו דוגמאות לנרטיב ההסתה שמקודם החל מהנהגת הרשות הפלסטינית, במערכת החינוך, ובתכניות הילדים בטלוויזיה הרשמית הפלסטינית.

נתניהו אמר כי: "אני מבקש לומר מילה אחרונה בנושא ביטחון.  בויקו, שנינו התמודדנו עם מתקפות טרור מאותו מקור. שיתוף הפעולה בינינו לאחר מתקפת הטרור בבורגס היה קרוב מאוד. אולם אנו יודעים כי מדובר במקרה אחד מתוך נגע רחב שתוקף את מדינותינו, את המזרח התיכון ואת העולם".

"ישראל ובולגריה ניצבות באותו צד במאבק נגד הטרור והקיצוניות האסלאמית. זהו מאבק לא רק על עתיד מדינותינו, אלא על עתיד ערכינו המשותפים ותרבותנו המשותפת. שיתוף הפעולה בינינו מחזק אותנו, ובאמצעות שיתוף פעולה זה, ננצח. לכן, ברוח ידידות עמוקה זאת, אני מקבל את פניך, ידידי, בירושלים".

ראש ממשלת בולגריה סיפר על שיתוף הפעולה עם ראש ממשלת ישראל: "בכל הקשור לתחום הביטחון והמלחמה בטרור, השגנו דברים רבים יחד ואנו עושים דברים רבים יחד, ואינני מסתיר את העובדה שקיימנו גם שיחות טלפון רבות בנושא זה".

תגיות:ראש הממשלהבולגריה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה