חדשות בארץ

מת מפצעיו הפצוע מהפיגוע בגוש עציון

לאחר מאמצי החייאה ממושכים, מת מפצעיו קצין המילואים אשר נפצע באורח אנוש במהלך פיגוע הדקירה בצומת גוש עציון. הנרצח הוא סרן במיל' אליאב גלמן, בן 30 מכרמי צור אשר הותיר אחריו אישה ושני בנים. אחיו: "הוא היה קשור לעם ישראל, לארץ, ולתורה. היה עמל בתורה, כל יום היה קם ללמוד, לא משנה מה"

אא

מת פצעיו קצין המילואים שנפצע היום (ד') באורח אנוש מירי תועה בפיגוע הדקירה בצומת גוש עציון. הקצין נפצע באורח אנוש לאחר שכוחות הביטחון ירו במחבל אשר ניסה לדקור אותו. ככל הנראה כתוצאה מהירי נפצע גם הקצין.

כוח רפואה של צה"ל העניק טיפול רפואי לקצין, וכוחות ההצלה של מגן דוד אדום שהגיעו למקום פינו אותו לבית החולים 'שערי צדק' בירושלים תוך מתן טיפול רפואי. לאחר פעולות החייאה ממושכות בבית החולים, נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו.

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

הנרצח הוא סרן במיל' אליאב גלמן, בן 30 מכרמי צור אשר הותיר אחריו אישה ושני בנים. אחיו של הנרצח ספד: "הצור תמים פועלו כי כל דרכיו משפט. בקרוביי אקדש. אנחנו מתעסקים במשפחה בביטחון, בהתיישבות. אחי נפל, הוא המובחר שבחבורה". 

"מעבר לזה שהיה מ"פ, לוחם דגול בעל מידות, מצוין, דייקן, אהוב, אוהב, קשור לעם ישראל, לארץ ישראל, לתורת ישראל. היה עמל בתורה, כל יום, היה קם, לא משנה מה קרה בלילה, איפה ומה היה, גם בצבא. דף יומי, לימוד תורה, היה מחובר כל הזמן לשורשים של עם ישראל, של ארץ ישראל, של התורה הקדושה".

(אליאב גלמן הי"ד)(אליאב גלמן הי"ד)

עוד הוסיף: "אחי נפל בקרב, בקרב שאנחנו מכירים כבר תקופה ארוכה. אבל הקרבות והפרעות כבר 150 שנה בעם ישראל מאז חלל הקרב הראשון ב-1873. גם אחי נכנס, אחי היקר, נכנסת למעגל הזה, לאותו מגש כסף ש-150 שנה העם הזה, בדור התחיה, ממשיך וגואל את ארץ ישראל ובונה את מדינת ישראל. ה' נתן, ה' לקח, יהי שם ה' מבורך".

מדוברות בית החולים 'שערי צדק' בירושלים נמסר: "פצוע הירי מהפיגוע בגוש עציון נפטר מפצעיו, למרות מאמצי החייאה נרחבים ביותר. הפצוע פונה לבית החולים באורח אנוש, תוך כדי פעולות החייאה שנמשכו בחדר הטראומה ובהמשך בחדר הניתוח, אך לצערנו נקבע מותו".

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

מדוברות כרמי צור נמסר: "אליאב סיים את שירותו הצבאי בקבע לפני כמה חודשים, ובכוונתו היה לפנות לעבודה בתחום הביטחון. בימים האחרונים הוא היה בשירות מילואים. אליאב גדל בקריית ארבע, נישא לרינת שמאי מאלון שבות ולאחר נישואיהם קבעו את ביתם בכרמי צור. אליאב אדם שקט ומלא עוצמה שנתן רבות מחייו למען העם והארץ".

ראש מועצת כרמי צור, דוידי פרל מסר: "הכאב הגדול ממלא את הלב. אליאב הוא קרבן נוסף במלחמה על גוש עציון. מלחמה שהחלה לפני עשרות שנים ועדיין לצערנו לא נגמרה. אנחנו כעת יחד עם המשפחה ותושבי כרמי צור בכאב הגדול ונצטרך יותר מאוחר לראות מה הצעדים שממשלת ישראל עושה בשביל לשנות את המצב".

תגיות:פיגוע דקירהפיגועגוש עציון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה