חדשות בארץ

חסד מהלב: הנוסע הזר שילם לחיילת את חוב החשמל

הפוסט שזכה לאלפי תגובות ושיתופים: חיילת בשם דניאל דנינו פרסמה השבוע פוסט מרגש במיוחד בפייסבוק, ובו היא מספרת על מקרה שראתה במו עיניה: אדם זר שישב ליד חיילת אחרת ברכבת ושמע את שיחת הטלפון שלה עם חברת החשמל - החליט לשלם את חובה

אא

איך אפשר להישאר אדישים לבכי של חיילת שמתווכחת בטלפון עם חברת החשמל ומתחננת בפניהם שלא ינתקו אותה ואת אמה החד-הורית מהחשמל, לפחות עד שאמה תקבל את קצבת הביטוח הלאומי? אתם צודקים, אי אפשר. זו בדיוק הסיבה שבגינה הוציא אופיר יצחק, נוסע אקראי ברכבת - את כרטיס האשראי שלו, והחליט לשלם בעבור החיילת את מלוא החוב. 

אופיר יצחק (צילום מסך פייסבוק)אופיר יצחק (צילום מסך פייסבוק)

חיילת בשם דניאל דנינו פרסמה את הסיפור כפי שראתה אותו במו עיניה. וכך כתבה דניאל בעמוד הפייסבוק שלה:  "חברים תכירו את המלאך אופיר יצחק האיש בלי הפייסבוק, אבל עם הנשמה הכי ענקית שיצא לי לפגוש! היום בשגרה הקבועה שלי, אני עולה לרכבת שיוצאת מתחנת לוד בשעה 16:27 בדרך חזרה לבית מהבסיס, מתיישבת במקום ליד החלון שמה אוזניות ונרגעת מהיום. פתאום אני שומעת שיחה של בחורה צעירה, חיילת כמוני, שמתקיימת ממשכורת של חיילים. בת יחידה לאמא חד הורית, שמתחננת לחברת חשמל לא לנתק אותה מהחשמל, עד שאמא שלה תקבל את הקצבה שלה מביטוח לאומי. והם אטומים כרגיל ניתקו להם את החשמל.

 

"אחרי 10 דקות של שיחה שהיא בוכה בהיסטריה, פתאום מלאך מגיע משום מקום 'חוטף' לה את הטלפון מהיד ושילם את החוב מול חברת החשמל, שעמד על 1,950 שקלים, ואפילו נתן לה את מספר אימות התשלום. מיד קמתי מהמושב שלי ואמרתי לו: 'אני לא יכולה להישאר אדישה לאדם כמוך', אני חושבת שצריך שאנשים יראו וידעו שיש עוד אנשים טובים בעולם, וילמדו ממך על נתינה באהבה. צילמתי אותו כדי להעלות לפייסבוק".

עוד הוסיפה דניאל וכתבה בהתרגשות חסרת מעצורים: "אני יורדת מהרכבת עם תקווה ואמונה בבני אדם. יש עוד כמה טובים שעושים בשביל אחרים, ללא ציפיה לקבלת תמורה בכלל. נשארתי פעורת פה וללא מילים, ומלאת תחושת גאווה להיות חלק מהעם הזה, שנרתם לעזרת האחר ברגעי מצוקה. חברים תשתפו את הפוסט שיגיע לאנשים שמכירים את הבחור המדהים הזה שיתמלאו בגאווה".

תגיות:גמילות חסדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה