חדשות בארץ

אב ההרוג באסון קו 402: "אגד לא אשמה. ה' נתן וה' לקח"

אתמול (ד') הגיעו נציגים מחברת 'אגד' לביקור תנחומים בבית משפחת הבחור יעקב מאיר חשין ז"ל, שנהרג באסון התאונה של קו 402. בשיחתו עמם, תיאר האב השכול את השעות שקדמו לתאונה, ואת העובדה שבנו ז"ל היה בדרכו לפגישת שידוכים. "אני לא מאשים את אגד", אמר

אא

אתמול (ד') בשעות הצהריים הגיעו לבית משפחת חשין נציגי חברת 'אגד' שביקשו להביע את תנחומיהם על מות הבחור יעקב מאיר חשין, שנהרג בתאונה המחרידה בקו 402. בשיחתו עמם תיאר האב את השעות שקדמו לנסיעתו האחרונה של בנו, וסיפר כי יעקב מאיר היה בדרכו לפגישת שידוכים. "שלחנו אותו לבני ברק, לעשות פגישה עם בחורה שהוא כבר נפגש איתה ביום חמישי בלילה. ראינו שזה מושך, אז אמרנו שיסע ביום ראשון עוד פעם. אשתי לא יוצאת מהבית כמעט, והוא לא היה מגיע כמעט, בגלל הצניעות, היה מוציא את המשקפיים בדרך כל הזמן. אשתי הלכה להביא לו את הכסף שיסע, אז הוא אמר לה: 'קודם אני רוצה להתפלל מנחה', ואז היה זכתה ראתה אותו פעם אחרונה".

נציגי אגד בביקור התנחומים בבית משפחת חשין (צילום מסך)נציגי אגד בביקור התנחומים בבית משפחת חשין (צילום מסך)

בדבריו סיפר האב שכשנודע להם שבנם לא הגיע לבני ברק, אשתו התחילה לבכות. זמן קצר לאחר מכן נודע להם על דבר התאונה המזעזעת. בתחילה לא ידעו למי להתקשר, עד שאחד המכרים הציע שייסעו לבית החולים 'שיבא', ששם מאושפזים הנפגעים - כדי לבדוק אם בנם נוכח בין הפצועים או ההרוגים. 

למרות הצער הגדול, האב לא חדל לדבר דברי אמונה גם בשעות הקשות וכך אמר: "אגד לא אשם, הביטוח לא אשם, אף אחד לא אשם. גם אני לא אשם, גם אשתי לא. גם הקב"ה לא אשם. ה' נתן ה' לקח - צריכים אמונה. להיות חזק עם זה, וזהו. אמרתי אתמול, אני לא הזמנתי את זה. אף אחד לא הזמין את זה. אין מה לעשות". 

בנוסף, לפני שיצאו את ביתו בתום הביקור, הודה האב לנציגי אגד על שהגיעו לנחמו, בירך אותם ואמר: "שתזכו לעבודות משמחות. לקחת אנשים לרשב"י ולכותל". 

תגיות:תאונהאגד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה